Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Ustawienie i prowadzenie reklam dla laboratorium certyfikacji samochodów

Klient - laboratorium świadczące usługi certyfikacji i przeglądu samochodów, tachoservis.Zadaniem i celem klienta jest ustawienie stabilnego przepływu liści przez stronę za pomocą reklamy kontekstowej.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa i techniczna strony, na podstawie której podjęto decyzję o utworzeniu nowej strony internetowej.2 .Tworzył i zoptymalizował konto w Google (geo-matka na mapach Google).3 .Ustawiono odrębne kampanie reklamowe dla każdej odrębnej usługi, pokazy w promieniu 5 km od laboratorium.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odbiór informacji zwrotnych) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Wynik mojej pracy.Na zakończeniu pokazany jest wynik reklamy w ciągu 4 miesięcy od 01.05.2022 do 31.08.2022.
Średnie wyniki za cały okres:
- Średnia CTR ogłoszeń - 14,23%;
- współczynnik konwersji - 11,27%
- CPA (średnia cena konwersji) - 155 UAH;
- Liczba konwersji - 411.- Uzyskano nowych klientów - 247 (nie mniej niż 60% konwersji przekształca się w klientów);
- CAC (cena zaangażowania jednego klienta) - 289 UAH (ochody na reklamę + wartość moich usług / ilość klientów).- ROMI (coefekt zwrotu inwestycji marketingowych): 580 900* - 71 600 / 71 600 * 100 = 711%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał dochód w wysokości 7 110 UAH do swojego biznesu.Dodatkowo w tym projekcie wykonano:
- Tworzenie nowej strony internetowej przez projektanta Tilda;
- optymalizacja SEO strony internetowej;

*Wyliczone na podstawie średniego czeku = 2010 UAH

#Reklama kontekstowa
#Reklama internetowa
# Internetowy handel
#gugladwards
Strona GoogleAdWords
Szczegóły pracy
Dodana 27 wrzesnia 2022
301 wyświetleń
Freelancer
Oleksandr B.
Ukraina Kijów  1  0

Częściowo zajęty Częściowo zajęty
Zakończono 1 Sejf
W serwisie 9 lat