Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Oleksandr B.

Zaproponuj Oleksandr pracę nad swoim kolejnym zleceniem.

Ukraina Kijów, Ukraina
2 miesiące 11 dni temu
Częściowo zajęty częściowo zajęty
Zakończono 1 Sejf
3 lata temu
1 zleceniodawca
w Serwisie 9 lat

Ranking

Zakończonych zleceń
Brak danych
Średnia ocena
Brak danych
Ranking
468
Reklama kontekstowa
Reklama w mediach społecznościowych

Poziom znajomości języków obcych

Українська Українська: native
Русский Русский: zaawansowany
English English: średniozaawansowany

Umiejętności i kwalifikacje

Portfolio


  • Ustawienie i prowadzenie reklam w Google dla sklepu internetowego

    Reklama kontekstowa
    Rodzaj pracy - ustawienie i prowadzenie reklamy kontekstowej, reklamy towarowej, reklamy bannerowej, reklamy wideo na Youtube dla sklepu internetowego z sprzedaży paneli (organizatorów) dla narzędzia.
    Pracowałem nad projektem przez 2 lata. Poniżej przedstawiono wyniki prac na rok 2023.
    W roku 2023 ustalono:
    - 11 kampanii wyszukiwania;
    - 3 kampanie Performance Max;
    - 3 kampanie towarowe;
    - 2 kampanie reklamowe wideo na YouTube;
    - przeprowadzono kilka eksperymentów.
    Na zakończeniu wyświetlany jest wynik reklamy w ciągu 12 miesięcy od 01.01.2023 do 31.12.2023.
    Zakupy przez koszyk - 2 130
    Koszt konwersji - 157 zł
    ROAS – 709 %

    #Reklama kontekstowa
    # Internetowy handel
    #gugladwards
    Strona GoogleAdWords
    #komercja
    Sklep / Sklep / Sklep
  • 492 PLN

    Prywatna szkoła podstawowa - kampania reklamowa w Google

    Reklama kontekstowa
    Klient - prywatna szkoła podstawowa, m.Harków

    Zadania i cele klienta - klient pracuje w sieci ogrodów dziecięcych w Chorwacji i postanowili otworzyć szkołę podstawową.Niewielka liczba absolwentów ogrodu przeszła do szkoły i trzeba było dodatkowych uczniów do zestawu klas.Trzeba było również promować usługę przygotowania do szkoły (preschool), aby w przyszłym roku te dzieci stały się uczniami pierwszej klasy.Okres wykonania zadania: 08.2023 - 10.2023

    Co zostało zrobione.1 .Wykonałem kilka kampanii reklamowych w Google Ads:
    Kampania wyszukiwania dla szkoły
    - Kampania poszukiwawcza dla Preschool
    - Kampania Performance Max dla szkół
    2 .Podłączona analiza Analytics GA4, ustawione śledzenie konwersji
    3 .Optymalizacja i monitorowanie kampanii przez 2 miesiące

    Wynik mojej pracy.Google ogłasza 11 nowych uczniów w przedszkolu i pierwszej klasie.Koszt zatrudnienia klienta (SAS) = 30 zł.Wynik mógł być lepszy, ale klient tylko tydzień przed 1 września zakończył naprawy pomieszczeń i część potencjalnych klientów została utracona z tego powodu.#Reklama kontekstowa
    # Internet postępy
    Strona Google.AdWard
    #Reklama internetowa
  • 820 PLN

    Audyt i optymalizacja reklam w Google dla sklepu internetowego

    Reklama kontekstowa
    Klient - sklep internetowy telefonów komórkowych.Sytuacja
    Klientowi wcześniej została zainstalowana 1 firma Performance Max + Reklamy towarowe.Efektywność reklamy nie zaspokoiła klienta, ponad 50% zysku zostało ponownie zainwestowanych w reklamę.Zadania i cele klienta:
    - audyt istniejącej kampanii reklamowej.Optymalizacja w celu zwiększenia rentowności wkładów reklamowych;
    - Ustawienie analizy Google Analytics GA4.Co zostało zrobione.1 .Ustawiono analizę w Google Analytics GA4.Ustawiono konwersje i monetizację w GA4.2 .Z fiada danych pobrał nie popularne towary i towary o niskiej marży.3 .Stworzył nowe bannery i usprawiedliwiał ogłoszenia (z naciskiem na TOP towary).CzteryUstawiono dodatkowy segment audycji do remarketingu.PięćDodaj listę minus słów na poziomie konta.6.Inne warunki w kampanii.Wynik mojej pracy.Reklama w Google:
    - współczynnik konwersji wzrósł z 6% do 9%;
    Sprzedaż reklam wzrosła o 60 proc.
    - Zwiększono współczynnik kosztów reklamowych (ROAS) do 235% (do optymalizacji ROAS = 160%).#Reklama kontekstowa
    # Internetowy handel
    #gugladwards
    Strona GoogleAdWords
    #komercja
  • Ustawienie reklamy dla sieci salonów masażu tajskiego

    Sprzedaż i generowanie leadów
    Klient - sieć salonów masażu tajskiego i spa w Kijowie (sieć składa się z 3 salonów).Sytuacja
    Do września 2022 roku sieć była na granicy zamknięcia.Część pracowników wyjechała za granicę, klientów było mało.Biznes przynosi straty.Strona internetowa jest stara i nie jest aktualna.Dostęp do kont reklamowych jest utracony.Zadania i cele klienta - klient potrzebny był strona internetowa, plan rozwoju biznesu, ustawienia i prowadzenia reklamy.Co zostało zrobione.1 .Napisałem tych.Celem jest stworzenie Lendinga.Później struktura strony została rozszerzona i dodano kilka wewnętrznych stron.2 .Optymalizował konta w Google (geo-matki na mapach Google) dla każdego salonu.Tworzył skrzypcę dla administratorów, aby zachęcić klientów do pozostawienia opinii.3 .Dostosowany do systemów analitycznych: GTM, GA4, Pixel Fb.Ustawiono konwersje i śledzenie wydarzeń na stronie.CzteryTworzył strony na Instagramie i Facebooku https://www.instagram.com/amari_spa/

    PięćTworzył kreatywne (banner) i krótkie filmy w każdym salonie.6.Ustawienie reklamy w Google Ads:
    - kampania wyszukiwarka Branding (pod nazwą sieci);
    - Specjalne kampanie wyszukiwania w każdym salonie z pokazami w Radusie 3 km od salonu;
    - W szczególności kampania wyszukiwania z pokryciem Kijów, pytania kluczowe + słowa z nazwami geograficznymi;
    - wyszukiwarka certyfikatów na masaż;
    - Kampania Performance Max (ogólna dla wszystkich salonów);
    - Kampania Performance Max z certyfikatem masażu.7 .Ustawienie reklamy docelowej
    kampania retargetingu;
    Kampania na akcje;
    - Promowanie publikacji w celu zwiększenia liczby podpisów.8 i 8.Wdrożenie i optymalizacja kampanii reklamowych w ciągu 1 roku

    Wynik mojej pracy.Reklama w Google:
    - W przeciągu z reklamami w Google przychodziło 6-10 aplikacji dziennie;
    - CPA (średnia cena konwersji) - 130 UAH;
    - 80-90% konwersji przekształciło się w klientów.Koszt zatrudnienia klienta = 200-230 UAH

    Celowana reklama :
    - Koszt aplikacji z kampanii Retargeting = 3-5$;
    - Koszt aplikacji z kampanii akcji = 6-8$;
    - Niewielki budżet przeznaczony był na promocję publikacji (cel "Własność"), co pozwoliło otrzymywać średnio 5 nowych subskrybentów dziennie.#Reklama kontekstowa
    #targetowane
    #Reklamy
    # Internet postępy
    #zorganizujtarget
  • Ustawienie reklamy do studiów projektowania wnętrz

    Reklama kontekstowa
    Klient - agencja projektowania wnętrz.Zadania: zespół agencji przeniósł się do Kijowa z Herson i potrzebni byli klienci na nowej lokalizacji.Biorąc pod uwagę sytuację, budżety na promocję wydawały się niewielkie i wydawać trzeba było ich ostrożnie.Wykonane są następujące prace:
    • Pisanie ich.zadania i kontrola tworzenia nowej strony internetowej https://alexanderignatev.com.ua/;
    • Ustawienie reklamy w Google;
    • Ustawienie reklamy docelowej.Wpisane w Google:
    • 1 kampania wyszukiwania „Dizajn mieszkania”;
    • 1 kampania wyszukiwarka „Dizajn komercyjny”;
    • 1 kampania wyszukiwania „Studium Projektowania”;
    • 1 kampania Performance Max.Ograniczona reklama docelowa:
    • 1 kampania „Dizajn mieszkania”.Wynik w ciągu 2 miesięcy promocji.Z reklamą klient otrzymał kilka zamówień:
    • Projektowanie wnętrz dla regionalnych biur firmy Hommet;
    • Projektowanie wnętrza mieszkania 3 pokoi;
    • Wizualizacja fasady małego domu / dania;
    • projektowanie wnętrza 1 piętra katedry;
    • Projektowanie wnętrza małej kawiarni (36 m2).Agencja otrzymała również zaproszenie do udziału w dwóch dużych konkursach.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
    #zorganizujtarget
  • 246 PLN

    Budownictwo z profilem LSTK, Czechy - kampania reklamowa w Google

    Reklama kontekstowa
    Klient - firma do produkcji i montażu budynków z profilu LSTK

    Strona klienta: https://lstc-frame.com/ua

    Zadaniem i celem klienta jest test promocji usług ukraińskiej firmy na czeski poranek.
    Tylko ustawienia bez towarzyszenia.

    Okres wykonania zadania: 06.2023

    Co zostało zrobione.
    1 . Aby ocenić zainteresowanie usługami na stronie dodał kalkulator do obliczenia ceny budynku i na nim została ustawiona oddzielna konwersja.
    2 . Połączenie Google Analytics GA4, ustawienie śledzenia konwersji
    3 . Tworzenie kampanii Performance Max
    Cztery Optymalizacja i prowadzenie kampanii w ciągu 2 tygodni

    Wynik mojej pracy.
    W ciągu 2 tygodni kampanii reklamowej klient otrzymał 3 zapytania (formularz linków zwrotnych).
    Ponadto na stronie internetowej około 30 razy używano kalkulatora do obliczania ceny.

    #Reklama kontekstowa
    # Internet postępy
    Strona Google.AdWard
    #Reklama internetowa
  • Ustawienie reklamy w Google i reklamy ukierunkowane

    Sprzedaż i generowanie leadów
    Klient to największy model kolejowy na Ukrainie.Miejscowość to Kijów.Zadania i cele klienta:
    1.Zapewnić sprzedaż biletów za pośrednictwem strony internetowej za pośrednictwem reklam w Google i sieciach społecznościowych.Maksymalna wartość biletu = 250 UAH, dlatego wymagana jest, aby wartość konwersji (kup bilet) nie przekraczała 30-40 UAH.Co zostało zrobione.1 .Projekt jest nowy i dopiero zaczął swoją pracę, więc wszystkie systemy analizy, śledzenia konwersji, tworzenia konta reklamowego w Google i biura reklamowego na Facebooku zostały zainstalowane.2 .Zainstalowane w Google Ads:
    - 2 kampanie w wyszukiwarce Google (po pierwszym miesiącu pracy zostały przerwane, ponieważ koszt konwersji był zbyt wysoki);
    - 2 kampanie Perfomance Max (na różne sygnały odbiorców);
    Kampania Remarketingu.3 .Wprowadzane do celowej reklamy:
    - 1 kampania na szeroką publiczność (Kijów i Okręgów, widowni rodzice, + zainteresowania);
    - 1 kampania dla odwiedzających TRC i osób mieszkających w pobliżu.Wyniki
    W przeciągu tygodnia sprzedawano 500 biletów.Średnia wartość konwersji z Google = 18 UAH i 30 UAH z ogłoszenia docelowego.W sumie = 41% wszystkich biletów sprzedanych za pośrednictwem strony internetowej.= = = =
    Muzeum działa 5 dni w tygodniu.Maksymalna liczba odwiedzających to 300 osób dziennie.Minimalna liczba odwiedzających (dla bezpłatnej pracy) = 800 odwiedzających w tygodniu.Dodatkowo klient własnymi siłami wysyłał reklamy w radiu, transporcie publicznym, w kanałach Telegram i SMM.W rzeczywistości, średnio sprzedawane przez stronę internetową = 1100 biletów tygodniowo, co pozwoliło klientowi uzyskać zyski.#Reklama kontekstowa
    # Targeting
    #Lidogeneracja
  • Kontekstowa reklama dla prywatnej kliniki

    Reklama kontekstowa
    Klient jest prywatną kliniką reprodukcyjną.
    Reproduktologia jest nieprzyjemnym tematem do reklamy w Google, nie ma możliwości wykorzystania maksymalnych narzędzi do poprawy wskaźników.
    W celu pomyślnego przejścia moderacji w Google Ads powstały oddzielne strony wylądowe bez użycia stopów.
    Biorąc pod uwagę dość wysoki średni czek w klinice, konwersja kosztuje 300 - 600 UAH. Zatrudniają klienta.
    #Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
  • Ustawienie i prowadzenie reklam w Google dla sieci WTO

    Reklama kontekstowa
    Klient - sieć WTO i autostrad w Kijowie i przedmieściach.W sumie 15 lokalizacji

    Zadania i cele klienta:
    1.Prawie 70-80% dochodów z świadczonych usług pochodziło przez oddział sprzedaży od klientów korporacyjnych.Zadaniem jest zwiększenie udziału klientów detalicznych do 50% i więcej.2.Spółka specjalizuje się w bardzo wyspecjalizowanych usługach (remont startera, naprawa generatora, zaopatrzenie klimatyzatorów) z stosunkowo małymi średnimi czekami, dlatego należy zapewnić otrzymanie lodów/konwersji z reklamami nie droższe niż 100 UAH/lyd
    3 .Wykonaj audyt marketingowy witryny, audyt istniejących firm Google Ads i konta w Google My Business.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa i techniczna strony, na podstawie której wyniki zostały napisane przez TZ do przedstawienia praw.2 .Optymalizacja istniejących i tworzenie nowych kont w Google My Business (geo-tytuły na mapach Google) dla każdej WTO.Ponieważ biznes jest lokalny, a potencjalni klienci (przewodnicy) często korzystają z wyszukiwania w mapach, tym kierunkiem poświęcono maksymalną uwagę.3 .Zostało zainstalowanych 208 nowych kampanii reklamowych:
    - Specjalna kampania na każdą usługę w każdej WTO z pokazami radiu od lokalizacji;
    - Specjalne kampanie na każdą WTO z geo-słami w kluczowych frazach z pokazami na Kijowie i w przedmieściach;
    - Specjalne kampanie z kluczowymi pytaniami "sto blisko" i tp.z pokazami promieniowania z lokalizacji;
    kampania remarketingowa;
    - Kampanie w sieci kontekstowej i medialnej Google na poszczególnych usługach.pokazy w sezonie wysokim, lub w razie potrzeby, aby skupić się na jednym z WTO;
    - Lokalna kampania na mapach Google.PięćWdrożenie i optymalizacja kampanii reklamowych przez 1 rok.Wynik mojej pracy.1 .Zwiększenie dochodów od klientów detalicznych do 40-60% (w zależności od lokalizacji).2 .Zmniejszenie wartości konwersji / lodu z 200 do 70 UAH.3 .Ustawienie stabilnego kanału konwersji / przewodów z kart Google.CzteryWzrost do TOP wydawcy geometry WTO w Google mapy i poprawa ich rankingu.W ciągu roku otrzymano blisko 600 opinii od rzeczywistych klientów z średnią oceną 4,6.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
    # Internetowy handel
    #gugladwards
    Strona GoogleAdWords
    #komercja
  • Ustawienie i prowadzenie reklam dla laboratorium certyfikacji samochodów

    Reklama kontekstowa
    Klient - laboratorium świadczące usługi certyfikacji i przeglądu samochodów, tachoservis.Zadaniem i celem klienta jest ustawienie stabilnego przepływu liści przez stronę za pomocą reklamy kontekstowej.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa i techniczna strony, na podstawie której podjęto decyzję o utworzeniu nowej strony internetowej.2 .Tworzył i zoptymalizował konto w Google (geo-matka na mapach Google).3 .Ustawiono odrębne kampanie reklamowe dla każdej odrębnej usługi, pokazy w promieniu 5 km od laboratorium.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odbiór informacji zwrotnych) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Wynik mojej pracy.Na zakończeniu pokazany jest wynik reklamy w ciągu 4 miesięcy od 01.05.2022 do 31.08.2022.
    Średnie wyniki za cały okres:
    - Średnia CTR ogłoszeń - 14,23%;
    - współczynnik konwersji - 11,27%
    - CPA (średnia cena konwersji) - 155 UAH;
    - Liczba konwersji - 411.- Uzyskano nowych klientów - 247 (nie mniej niż 60% konwersji przekształca się w klientów);
    - CAC (cena zaangażowania jednego klienta) - 289 UAH (ochody na reklamę + wartość moich usług / ilość klientów).- ROMI (coefekt zwrotu inwestycji marketingowych): 580 900* - 71 600 / 71 600 * 100 = 711%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał dochód w wysokości 7 110 UAH do swojego biznesu.Dodatkowo w tym projekcie wykonano:
    - Tworzenie nowej strony internetowej przez projektanta Tilda;
    - optymalizacja SEO strony internetowej;

    *Wyliczone na podstawie średniego czeku = 2010 UAH

    #Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
    # Internetowy handel
    #gugladwards
    Strona GoogleAdWords
  • Ustawienie i prowadzenie reklamy dla szkoły motoryzacyjnej w Kijowie

    Reklama kontekstowa
    Szkoła samochodów w M.Kijów i przedmieści (sieć z 2 szkół samochodowych).Zadaniem i celem klienta jest audyt strony internetowej, aktywność reklamową klienta.Ustawienie i prowadzenie reklamy.Co zostało zrobione.Decydują się nie zoptymalizować istniejących narzędzi, ale tworzyć wszystko od zera (strona, kontekstowa reklama itp.)1 .Analiza marketingowa strony, na podstawie której podjęto decyzję o utworzeniu nowej strony internetowej.2 .Optymalizował rachunki w Google My Business (geo mapy Google) dla każdej szkoły samochodowej.3 .Ustawiono kontekstową reklamę po 2 kampaniach na każdą szkołę:
    - Kampania w słowach kluczowych + geo-nazwa, pokazy na cały Kijów i pobliskiego przedmieścia;
    - Kampania z "gorącymi" słowami kluczowymi z pokazami w promieniu 3 km od szkoły.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odbiór informacji zwrotnych) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Wynik mojej pracy.Na zakończeniu pokazany jest wynik reklamy w ciągu 4 miesięcy od 01.05.2022 do 31.08.2022.
    Wynik na przykładzie lipca 2022:
    - Średnia CTR ogłoszeń - 20,96%;
    - współczynnik konwersji - 15,92%
    - liczba konwersji - 103;
    CPA (średnia cena konwersji) = 103 UAH;
    - Odbiór klientów - 21
    - ROMI (coefekt zwrotu inwestycji marketingowych): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał dochód 16 600 UAH.Dodatkowo w tym projekcie wykonano:
    - Tworzenie nowej strony internetowej na stronie Tilda: https://rozvytok-avto.com/
    - optymalizacja SEO strony internetowej;
    - Tworzył biuro reklamowe w Facebook Ads Manager, utworzył zachowane odbiorców i 1 kampanię reklamową.Następnie klient samodzielnie zajmował się reklamą ukierunkowaną.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
    # Internetowy handel
    #gugladwards
    Strona GoogleAdWords
    #komercja
  • Reklama dla małej firmy handlowej

    Reklama kontekstowa
    Klient - bazy materiałów budowlanych w m.Łukasz

    Zadaniem i celem klienta jest uzyskanie linków za pośrednictwem strony internetowej za pomocą reklamy kontekstowej.Do tej pory klient umieścił ogłoszenia na olx.ua i innych portalach.Koszt instalacji powinien być minimalny.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa witryny, na podstawie której wyniki zostały napisane dla twórców witryny w celu wprowadzenia zmian w celu poprawy konwersji.2 .Tworzył i zoptymalizował konto w Google My Business (geo-matka na mapach Google).3 .Aby zmniejszyć wartość ustawień, utworzono tylko jedną kampanię reklamową z poszczególnymi grupami reklam na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odcisków) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Na ekranie można zobaczyć ogólne wskaźniki reklamy za 3 miesiące od 01.06.2022 do 31.08.2022.
    Wynik na przykładzie sierpnia 2022:
    - Średnia CTR ogłoszeń - 27,24%;
    - współczynnik konwersji - 9,76%
    - CPA (średnia cena konwersji) - 53,00 UAH;
    - liczba konwersji - 112;
    (Klient, niestety, nie podał dokładnych informacji o tym, ile rzeczywistych klientów otrzymano z konwersji, ale około 50% przepływów zostało przekształcone w zamówienie.Średni czek zamówienia 1400 UAH (bez uwzględnienia wartości dostawy).- CAC (cena zaangażowania jednego klienta) - 128 UAH (ochody na reklamę + cena moich usług / liczba klientów);
    - ROMI: 78 400 - 7 140 / 7 140 * 100 = 998%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał zamówienia w wysokości 9 980 UAH w swoim biznesie.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
  • Reklama i tworzenie nowej strony internetowej dla usług restauracji kąpieli

    Reklama kontekstowa
    Klient - firma z świadczeniem usług w zakresie restauracji kąpieli w Kijowie i przedmieści.Zadaniem jest ustawienie reklamy kontekstowej i audyt strony internetowej.Celem jest otrzymanie klienta z reklamą w cenie nie więcej niż 200-250 UAH.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa i techniczna strony, na podstawie której podjęto decyzję o opracowaniu nowej strony internetowej.Napisałem TZ, wybór dowódcy i kontrolę wykonywania pracy.Link do nowej strony internetowej: https://papa-vann.com/

    2 .Tworzenie i optymalizacja profilu firmy w Google My Business.3 .Google Ads zawiera kilka kampanii reklamowych:
    - Kampania w poszukiwaniu "gorących" pytań kluczowych (tłumaczenia kluczowe z słowami: zamówić, cena itp.) ;
    - kampania w poszukiwaniu ogólnych pytań kluczowych;
    - Firma "Branding" według nazwy firmy i według nazw konkurentów;
    Kampania Remarketingu.CzteryProwadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w ciągu 5 miesięcy.Wynik mojej pracy.1 .Koszt reklamy dla klienta wynosi około 300 zł.Trochę wyżej zaplanowanego, ale z powodu wzrostu liczby klientów taka wartość została ustalona przez zamawiającego.2 .Dzięki nowej witrynie otrzymali dobry współczynnik konwersji z reklamami w zakresie od 7 do 11%.3 .Ustawienie stabilnego kanału przewodów z kart Google - od zerowej na początku pracy do 100-150 działań w profilu w miesiącu.CzteryOtrzymano 80 opinii od rzeczywistych klientów z średnią oceną 4,9.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
  • Audyt reklamy kontekstowej dla produkcji płyt dla dzieci

    Reklama kontekstowa
    Klient - firma produkująca placówki dla dzieci, trenery uliczne i płytki z dachów gumowych.Zadanie :
    Klient pracował z reklamą w Google Ads, którą ustawił swoimi siłami, ale wynik go nie ustawił.Konieczne jest przeprowadzenie audytu kampanii reklamowych i naprawy błędów.Celem jest:
    Klientowi główne zamówienia były w segmencie B2B - to oferty i sprzedaż bezpośrednia.Potrzebni są nowi klienci z reklamami internetowymi w segmencie B2S i B2B.Co zostało zrobione:
    1 .Szczegółowy przegląd konta reklamowego;
    2 .Analiza terminów wyszukiwania za poprzednie okresy i tworzenie list minus-słowa;
    3 .Dostosowanie ustawień kampanii (cel, sieć, странтегия ustalenia stawek itp.) ;
    Czterytworzenie dodatkowych kampanii reklamowych;
    PięćTworzenie kampanii remarketingu;
    6.Inne kierunki...
    7 .Działanie reklamowe w ciągu 3 miesięcy (dalej klient zajmował się tym samodzielnie).Wynik mojej pracy:
    1 .Koszt konwersji zmniejszył się z 3000 UAH do 700 UAH.Biorąc pod uwagę średnią liczbę zamówień, taki wskaźnik całkowicie ukształtował klienta;
    2 .Więcej niż trzykrotnie wzrosła liczba konwersji (zwoń/zwoń), a współczynnik konwersji z reklam wzrósł z 0,31% do 3,47%.3 .Budżet na reklamy spadł o 20 proc.
    CzteryKlienci zwiększyli sprzedaż płytki z pokrywy gumowej w segmencie B2S i przedmiotów dla dzieci w segmencie B2B.#Reklama kontekstowa
    #Reklama internetowa
  • Ogłoszenia reklamowe dla projektu społecznego

    Reklama w mediach społecznościowych
    Prowadzenie kampanii reklamowej w celu popularyzacji Kijowa jako miasta turystycznego na Ukrainie i za granicą
    Geo pokrycie :
    1) regiony Ukrainy;
    2) Kraje skandynawskie (Dania, Islandia, Norwegia, Finlandia) – letnia kampania;
    3) Turcja, ZEA, Katar, Arabia Saudyjska - jesienna kampania.
    Rodzaj konwersji to przejście na stronę internetową.
    #Targetowana reklama
    # Targeting
    #Facebook
    #Instagram

Recenzje dotyczące zrealizowanych zleceń 1

Jakość
Profesjonalizm
Koszt
Zawsze w kontakcie
Terminy

Dobry specjalista . Od kiedy i jak działa reklama

Aktywność

  Ostatnie oferty 10
Przekazywanie kampanii
66 PLN
Wymagane jest kontekstowe ogłoszenie Google dla witryny wizytówki (Call Santechnika)
205 PLN
Ustawienie rk Performance Max
164 PLN
RK dla witryny
246 PLN
Ustawienie i monitorowanie reklamy kontekstowej.
246 PLN
Szukamy specjalisty w Google Ads do stałej współpracy
410 PLN
Sprzedaż domów modułowych za pośrednictwem internetu
656 PLN
Google Mapy
82 PLN
Audyt reklamy kontekstowej w Google
164 PLN
Specjalista PPC
410 PLN