Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Олександр Б.

Запропонуйте Олександру роботу над вашим наступним проєктом або зареєструйте профіль фрилансера і починайте заробляти просто зараз.

Україна Київ, Україна
2 місяці 10 днів тому
Трохи зайнятий трохи зайнятий
1 Сейф завершений
3 роки тому
1 замовник
на сервісі 9 років

Рейтинг

Успішних проєктів
Немає даний
Середня оцінка
Немає даний
Рейтинг
468
Контекстна реклама
Реклама у соціальних медіа

Рівень володіння мовами

Українська Українська: носій
Русский Русский: просунутий
English English: середній

Резюме

На порталі Freelancehunt пропоную послуги:

1. Налаштування всіх видів реклами в Google Ads:

  • Контекстна реклама в Google;
  • Реклама в Контекстно-медійній мережі Google, Ремаркетинг;
  • «Розумні» рекламні кампанії (Perfomance Max);
  • Відео-реклама в Youtube;
  • Торгові кампанії в Google Merchant Center.

2. Таргетингова реклама в в Facebook і Instagram.

3. Маркетинговий аудит сайтів.

4. Консалтинг/консультації при розробці нових сайтів.


Пропоную Вам свій досвід:

Загальний досвід роботи на рекламному ринку +12 років

2016-2022 займаюсь просуванням бізнесів та проектів в Інтернет:

  • За останні 12 місяців (2021-2022рр.) роботи загальний бюджет рекламних кампаній, налаштуванням та веденням яких я займався = 2 400 000 грн;
  • Паралельно займаюсь просуванням власних проектів в i-commerce.

Сфери діяльності з якими довелось працювати останні 3 роки:

  • Інтернет-магазини (продаж садової техніки, продаж інструментів, жіночий одяг, гаджети);
  • Заклади освіти (приватні дитячі садочки, онлайн школи, центри розвитку та курси, автошкола);
  • Автомобільна тематика (СТО, сертифікація та техогляд);
  • Приватні клініки;
  • Будівельні кампанії (будівництво будинків, будівництво промислових об’єктів);
  • Виробництво (виготовлення вікон, конструкції з алюмінію, дитячі майданчики);
  • Служба таксі;
  • Послуги масажу;
  • Дизайн інтер’єру, ландшафтний дизайн;
  • Типографії;
  • Сільгоспвиробництво (молочна ферма, вирощування насіння);
  • Соціальні проекти;
  • та ін.

2010-2018 робота в рекламних агенціях повного циклу.

  • Медіа-планування та проведення комплексних рекламних кампаній (оффлайн +онлайн);
  • Керування проектами від розробки логотипу і дизайну продукту до просування на ринку.


Під час роботи я орієнтуюсь лише на показники ефективності (не кількісні):

  • Вартість конверсії (дзвінки, заявки, покупки);
  • Рентабельність витрат на рекламу;
  • Витрати на залучення клієнтів.


Особисті якості

В роботі з клієнтом я гарантую відповідальність, чесність та максимальну відкритість. 

Завжди намагаюсь, наскільки це можливо, вивчити ваш бізнес, конкурентне середовище, воронку продажів і тільки після цього пропонувати рішення, які в першу чергу будуть вигідні для Вашого бізнесу, а не просто зручними/вигідними для моєї роботи. 

До витрат на рекламу своїх клієнтів ставлюся обережно, як до власних витрат.



Навички та вміння

Портфоліо


  • Налаштування та ведення реклами в Google для інтернет-магазину

    Контекстна реклама
    Вид роботи - налаштування та ведення контекстної реклами, товарної реклами, банерної реклами, відео-реклами в Youtube для інтернет-магазину з продажу панелей (органайзерів) для інструменту.
    Працюю з проектом протягом 2-х років. Нижче наведені результати роботи за 2023 рік.
    Продовж 2023 року було налаштовано:
    - 11 пошукових кампаній;
    - 3 кампанії Performance Max;
    - 3 товарні кампанії;
    - 2 кампанія відео-реклами в Youtube;
    - проведено кілька експериментів.
    На скіншоті показаний результат реклами за 12 місяців з 01.01.2023 - 31.12.2023.
    Покупок через корзину - 2 130
    Вартість конверсії - 157 грн
    ROAS - 709%

    #контекстнаяреклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
    #Ecommerce/Shop/Магазин
  • 6000 UAH

    Приватна початкова школа - рекламна кампанія в Google

    Контекстна реклама
    Клієнт - приватна початкова школа, м.Харків

    Завдання та цілі клієнта - у клієнта працює мережа дитячих садочків у Харкові і вони вирішили відкрити початкову школу. Деяка кількість випусників садочку перейшли в школу і потрібно були додаткові учнів для комплектації класів.
    Також потрібно було просувати послугу підготовки до школи (preschool), щоб на наступний рік ці діти стали учнями першого класу.

    Період для виконання завдання: 08.2023 – 10.2023

    Що було зроблено.
    1. Створив кілька рекламних кампаній у Google Ads:
    - Пошукова кампанія для школи
    - Пошукова кампанія для Preschool
    - Кампанія Performance Max для школи
    2. Підключена аналітика Analytics GA4, налаштовано відстеження конверсій
    3. Оптимізація та супровід кампаній в продовж 2 місяців

    Результат моєї роботи.
    З реклами в Google в школу записалось 11 нових учнів в preschool та в перший клас.
    Вартість залучення клієнта (САС) = 1930 грн.
    Результат міг бути кращим, але клієнт тільки за тиждень до 1 вересня закінчив ремонт приміщень і частину потенційних клієнтів було втрачено через це.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-продвижение
    #Google.AdWard
    #интернет-реклама
  • 10 000 UAH

    Інтернет-магазин - аудит та оптимізація реклами в Google

    Контекстна реклама
    Клієнт - інтернет-магазин мобільних телефонів.
    Ситуація
    У клієнта раніше була налаштована 1 кампанія Performance Max +Товарна реклама. Ефективність реклами не влаштовувала клієнта, більше 50% прибутку вкладалось знову у рекламу.

    Завдання та цілі клієнта:
    - Аудит існуючої рекламної кампанії. Оптимізація для покращення рентабельності вкладень у рекламу;
    - Налаштування аналітики Google Analytics GA4.

    Що було зроблено.
    1. Налаштував аналітику в Google Analytics GA4. Налаштував конверсії та монетизацію в GA4.

    2. З фіда даних прибрав не популярні товари та товари з низькою маржею.

    3. Створив нові банера та відкоригував оголошення (з акцентом на ТОП-товари).

    4. Налаштував додатковий сегмент аудиторії для ремаркетингу.

    5. Додав список мінус-слів на рівні акаунта.

    6. Інші правки в налаштуваннях кампанії.

    Результат моєї роботи.
    Реклама в Google:
    - Коефіцієнт конверсії виріс з 6% до 9%;
    - Продажі з реклами виросли на 60%;
    - Збільшився коефіцієнт окупності витрат на рекламу (ROAS) до 235% (до оптимізації ROAS = 160%).

    #контекстнаяреклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
    #Ecommerce/Shop/Магазин
    #юзабилити-аудит
  • Мережа салонів тайського масажу та СПА

    Продажі та генерація лідів
    Клієнт - мережа салонів тайського масажу та СПА у м.Києві (мережа складається з 3 салонів).

    Ситуація
    Станом на вересень 2022 року мережа була на межі закриття. Частина співробітників виїхали за кордон, клієнтів було мало. Бізнес приносив збитки.
    Сайт мережі був старий і не актуальний. Доступ до рекламних аккаунтів втрачений.

    Завдання та цілі клієнта - клієнту потрібен був сайт, план по просуванню бізнесу, налаштування та ведення реклами.

    Що було зроблено.
    1. Написав тех. завдання на створення лендінгу. Пізніше структура сайту була розширена і було добавлено декілька внутрішніх сторінок.

    2. Оптимізував облікові записи в Google (гео-мітки на Google картах) для кожного салону. Створив скріпт для адміністраторів для спонукання клієнтів залишати відгуки.

    3. Налаштував системи аналітики: GTM, GA4, Pixel Fb. Налаштував конверсії та відслідковування подій на сайті.

    4. Оформив сторінки в Instagram та Facebook https://www.instagram.com/amari_spa/

    5. Створив креативи (банера) та короткі відео по кожному салону.

    6. Налаштував рекламу в Google Ads:
    - Пошукова кампанія Брендингу (по назві мережі);
    - Окремі пошукові кампанії по кожному салону з показами в Радусі 3 км від салону;
    - Окрема пошукова кампанія з покриттям м.Київ, ключові запити +слова з гео-назвами;
    - Пошукова кампанія по сертифікатам на масаж;
    - Кампанія Performance Max (загальна по всім салонам);
    - Кампанія Performance Max по сертифікатам на масаж.

    7. Налаштував таргетовану рекламу
    - Кампанію Ретаргетингу;
    - Кампанії по Акціям;
    - Просування публікацій для збільшення кількості підписників.

    8. Ведення та оптимізація рекламних кампаній в продовж 1 року

    Результат моєї роботи.
    Реклама в Google:
    - В середньому з реклами в Google надходило 6-10 заявок в день;
    - CPA (середня ціна конверсії) - 130 грн;
    - 80-90% конверсій трансформувалось в клієнтів. Вартість залучення клієнта = 200-230 грн

    Таргетована реклама:
    - Вартість заявки з кампанії Ретаргетингу = 3-5$;
    - Вартість заявки з акційних кампаній = 6-8$;
    - Невеликий бюджет виділявся на просування публікацій (ціль "Вовлеченность"), що дозволило отримувати в середньому 5 нових підписників в день.
    #контекстнаяреклама
    #таргетированая
    #рекламавсоцсетях
    #интернет-продвижение
    #настроитьтаргет
  • Налаштування реклами для студії дизайну інтер'єру

    Контекстна реклама
    Клієнт - агенція дизайну інтер'єру.
    Завдання: колектив агенції переїхав до Києва з Херсону і потрібні були клієнти на новій локації. Враховуючи ситуацію бюджети на просування виділялись невеликі і витрачати потрібно було їх обережно.
    Зроблені наступні роботи:
    • Написання тех. завдання та контроль створення нового сайту https://alexanderignatev.com.ua/ ;
    • Налаштування реклами в Google;
    • Налаштування таргетованої реклами.
    Налаштовано в Google:
    • 1 пошукова кампанія «Дизайн квартир»;
    • 1 пошукова кампанія «Комерційний дизайн»;
    • 1 пошукова кампанія «Студія дизайну»;
    • 1 кампанія Performance Max.
    Налаштована таргетована реклама:
    • 1 кампанія «Дизайн квартир».

    Результат за 2 місяці просування.
    З реклами клієнт отримав декілька замовлень:
    • Розробка дизайну інтер’єру для регіональних офісів компанії Hommet;
    • Розробка дизайну інтер’єру 3-х кімнатної квартири;
    • Візуалізація фасаду невеликого будинку/дачі;
    • Розробка дизайну інтер’єру 1-го поверху котеджа;
    • Розробка дизайну інтер’єру невеликого кафе (36 м2).
    Також агенція отримала запрошення до участі в 2-х великих тендерах.

    #контекстнаяреклама
    #Google.AdWard
    #интернет-реклама
    #настроитьтаргет
    #Веб-розробка
    #wordprees
  • 3000 UAH

    Будівництво з ЛСТК профілю, Чехія - рекламна кампанія в Google

    Контекстна реклама
    Клієнт - компанія з виготовлення та монтаж будівель з ЛСТК профілю

    Сайт клієнта: https://lstc-frame.com/ua

    Завдання та цілі клієнта - тестове просування послуг української компанії на ранку Чехії.
    Тільки налаштування без супроводу.

    Період для виконання завдання: 06.2023

    Що було зроблено.
    1. Для того щоб оцінити інтерес до послуг на сайт додав калькулятор для прорахунку ціни будівництва і на нього була налаштована окрема конверсія.
    2. Підключив Google Analytics GA4, налаштовав відстеження конверсій
    3. Створив кампанію Performance Max
    4. Оптимізація та ведення кампаній в продовж 2 тижнів

    Результат моєї роботи.
    За 2 тижні рекламної кампанії клієнт отримав 3 запити (форма зворотнього звязку).
    Також на сайті близько 30 разів скористались калькулятором для розрахунку ціни.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-продвижение
    #Google.AdWard
    #интернет-реклама
  • Налаштування реклами в Google та таргетованої реклами

    Продажі та генерація лідів
    Клієнт - найбільший залізничний макет в Україні. Місцезнаходження - м.Київ.

    Завдання та цілі клієнта:
    1.Забеспечити продаж квитків через сайт за допомогою реклами в Google та соціальних мережах.
    2.Максимальна вартість квитка = 250 грн, тому була вимога щоб вартість конверсії (купівля квитка) не перевищувала 30-40 грн.

    Що було зроблено.
    1. Проект новий та тільки починав свою роботу, тому були налаштовані всі системи аналітики, відслідковування конверсій, створення рекламного облікового запису в Google та рекламний кабінет в Facebook.

    2. Налаштовано в Google Ads:
    - 2 кампанії в пошуку Google (після першого місяця роботи були поставленні на паузу, тому що вартість конверсії була занадто високою);
    - 2 кампанії Perfomance Max (на різні сигменти аудиторії);
    - Кампанія Ремаркетингу.

    3. Налаштовано таргетовану рекламу:
    - 1 кампанія на широку аудиторію (Київ та обл., явні батьки, +інтереси);
    - 1 кампанія на відвідувачів ТРЦ та людей що живуть поруч.

    Результати
    За допомогою налаштованої мною реклами в середньому продавалось - 500 квитків на тиждень. Середня вартість конверсії з Google = 18 грн, та 30 грн з таргетованої реклами.
    Всього = 41% від усіх проданих квитків через сайт.
    ====
    Працює музей 5 днів на тиждень. Максимальна пропускна спроможніть - 300 відвідувачів в день.
    Мінімальна кількість відвідувачів (для беззбиткової роботи) = 800 відвідувачів на тиждень.
    Додатково клієнт власними силами розміщував рекламу на радіо, громадському транспорті, в Telegram каналах та SMM.
    Реально, в середньому, продавалось через сайт = 1100 квитків на тиждень, що дозволило клієнту отримувати прибуток.
    #контекстнаяреклама
    #таргетинг
    #лидогенерация
  • Контекстна реклама для приватної клініки

    Контекстна реклама
    Клієнт - приватна клініка репродуктології.
    Репродуктологія - непроста тема для рекламування в Google, немає можливості використовувати максимум інструментів для покращення показників.
    Для успішного проходження модерації в Google Ads створювались окремі посадкові сторінки без використання стоп-слів.
    Враховуючи досить високий середній чек в клініці, конверсії вартістю 300 - 600 грн. влаштовували клієнта.
    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
  • Налаштування та ведення реклами в Google для мережі СТО

    Контекстна реклама
    Клієнт - мережа СТО та автомайстерень в Києві та передмісті. Всього 15 локацій

    Завдання та цілі клієнта:
    1.Близько 70-80% доходу від наданих послуг надходило через відділ продаж від корпоративних клієнтів. Завдання збільшення частки роздрібних клієнтів до 50% та більше.
    2.Компанія спеціалізується на вузькоспеціалізованих послугах (ремонт стартера, ремонт генератора, заправка кондиціонерів) з відносно невеликих середнім чеком, тому потрібно забеспечити отримання лідів/конверсій з реклами не дорожче 100 грн/лід
    3. Провести маркетинговий аудит сайту, аудит існуючих кампаній Google Ads та облікових записів в Google My Business.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було написано ТЗ для внесення правок.

    2. Оптимізація існуючих та створення нових облікових записів в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної СТО.
    Так як бізнес локальний, а потенційні клієнти (водії) часто користуються пошуком в картах, цьому напрямку була приділена максимальна увага.

    3. Налаштовано 208 нових рекламних кампаній:
    - Окрема кампанія по кожній послузі на кожне СТО з показами по радіусу від локації;
    - Окремі кампанії по кожному СТО з гео-словами в ключових фразах з показами по Києву та в передмісті;
    - Окремі кампанії з ключовими запитами "сто рядом" і тп. з показами по радіусу від локації;
    - Кампанія ремаркетингу;
    - Кампанії в Контекстно-медійній мережі Google по окремим послугам. Покази в період високого сезону, або при необхідності зробити акцент на якомусь з СТО;
    - Локальна кампанія в Google картах.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній протягом 1 року.

    Результат моєї роботи.
    1. Збільшення доходу від роздрібних клієнтів до 40-60% (в залежності від локації).
    2. Зменшення вартості конверсії/ліда з 200 до 70 грн.
    3. Налагодження стабільного каналу конверсій/лідів з Google карт.
    4. Підняття в ТОП видачу гео-міток СТО в Google картах та покращення їх рейтингу. За рік отримано близико 600 відгуків від реальних клієнтів з середньою оцінкою 4,6.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
  • Налаштування і ведення реклами для лабораторії сертифікації авто

    Контекстна реклама
    Клієнт - лабораторія з надання послуг по сертифікації та техогляду авто, тахосервіс.

    Завдання та цілі клієнта - налагодити стабільний потік лідів через сайт за допомогою контекстної реклами.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.

    2. Створив та оптимізував обліковий запис в Google (гео-мітка на Google картах).

    3. Налаштував окремі рекламні кампанії для кожної окремої послуги, покази в радіусі 5 км від лабораторії.

    4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

    Результат моєї роботи.
    На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
    Середні результати за весь період:
    - Середній CTR оголошень - 14,23%;
    - Коефіцієнт конверсії - 11,27%
    - CPA (середня ціна конверсії) - 155 грн;
    - Кількість конверсій - 411.
    - Отримано нових клієнтів - 247 (не менше 60% конверсій трансформується в клієнтів);
    - CAC (вартість залучення одного клієнта) - 289 грн (витрати на рекламу + вартість моїх послуг / кількість клієнтів).
    - ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 580 900* - 71 600 / 71 600 * 100 = 711%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід на 7 110 грн у свій бізнес.

    Додатково мною по цьому проекту зроблено:
    - Створив новий сайт на конструкторі Tilda;
    - SEO-оптимізація сайту;

    *вирахувано на підставі середнього чеку = 2010 грн

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
  • Налаштування та ведення реклами для автошколи в м.Києві

    Контекстна реклама
    Клієнт - автошкола у м. Києві та передмісті (мережа з 2-х автошкіл).

    Завдання та цілі клієнта – аудит сайту, рекламної активності клієнта. Налаштування та ведення реклами.

    Що було зроблено.
    Вирішили не оптимізувати існуючі інструменти, а створити все з нуля (сайт, контекстну рекламу та ін.)
    1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.

    2. Оптимізував облікові записи в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної автошколи.

    3. Налаштував контекстну рекламу по 2 кампанії на кожну автошколу:
    - Кампанія по ключовим словам + гео-назви, покази на весь Київ та ближнє передмістя;
    - Кампанія з "гарячими" ключовими словами з показами в радіусі 3 км від школи.

    4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

    Результат моєї роботи.
    На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
    Результат на прикладі липня 2022:
    - Середній CTR оголошень - 20,96%;
    - Коефіцієнт конверсії - 15,92%
    - Кількість конверсій - 103;
    - CPA (середня ціна конверсії) =103 грн;
    - Отримано клієнтів - 21
    - ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід 16 600 грн.

    Додатково мною по цьому проекту зроблено:
    - Створив новий сайт на конструкторі Tilda: https://rozvytok-avto.com/
    - SEO-оптимізація сайту;
    - Створив рекламний кабінет в Facebook Ads Manager, створив збережені аудиторії та 1 рекламну кампанію. Далі клієнт самостійно займався таргетованою рекламою.

    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
    #интернет-коммерция
    #гугладвордс
    #GoogleAdwords
    #ecommerce
  • Контекстна реклама для невеликої торгової компанії

    Контекстна реклама
    Клієнт - база сипучих будівельних матеріалів в м. Луцьк

    Завдання та цілі клієнта - отримувати ліди через сайт за допомогою контекстної реклами. До цього клієнт розміщував оголошення на olx.ua та інших порталах.
    Вартість налаштування має бути мінімальною.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було написано ТЗ розробникам сайту для внесення змін для покращення конверсійності.

    2. Створив та оптимізував обліковий запис в Google My Business (гео-мітка на Google картах).

    3. Для зменшення вартості налаштування було створено тільки одну рекламну кампанію з окремими групами оголошень по самим популярним будівельним матеріалам.

    4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету) в Google Analytics.

    5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

    На скріншоті дивіться загальні показники реклами за 3 місяці з 01.06.2022 - 31.08.2022.
    Результат на прикладі серпня 2022:
    - Середній CTR оголошень - 27,24%;
    - Коефіцієнт конверсії - 9,76%
    - CPA (середня ціна конверсії) - 53,00 грн;
    - Кількість конверсій - 112;
    (клієнт, на жаль, не надавав точної інформації про те скільки реальних клієнтів отримано з конверсій, але приблизно не менше 50% лідів трансформувалось в замовлення. Середній чек замовлення 1400 грн (без урахування вартості доставки).
    - CAC (вартість залучення одного клієнта) - 128 грн (витрати на рекламу + вартість моїх послуг / кількість клієнтів);
    - ROMI: 78 400 - 7 140 / 7 140 * 100 = 998%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав замовлень на 9 980 грн у свій бізнес.
    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
  • Реклама та створення нового сайту для послуги з реставрації ванн

    Контекстна реклама
    Клієнт - компанія з надання послуг по реставрації ванн в Києві та передмісті.

    Завдання - налаштування контекстної реклами та аудит сайту.
    Ціль - отримання клієнта з реклами за ціною не більше 200-250 грн.

    Що було зроблено.
    1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення про розробку нового сайту.
    Мною було написано ТЗ, підбір підрядника та контроль виконання роботи.
    Посилання на новий сайт: https://papa-vann.com/

    2. Створення та оптимізація профілю компанії в Google My Business (гео-мітка на Google картах).

    3. Налаштовано в Google Ads декілька рекламних кампаній:
    - Кампанія в пошуку по "гарячим" ключовим запитам (ключові фрази з словами: заказать, цена і тп.);
    - Кампанія в пошуку по загальним ключовим запитам;
    - Кампанія "Брендинг" по назві компанії та по назвав конкурентів;
    - Кампанія ремаркетингу.

    4. Ведення та оптимізація рекламних кампаній протягом 5-ти місяців.

    Результат моєї роботи.
    1. Вартість залучення клієнта з реклами приблизно = 300 грн. Трохи вище запланованого, але за рахунок збільшення кількості клієнтів така вартість влаштовувала замовника.
    2. Завдяки новому сайту отримали хороший коефіцієнт конверсії з реклами в межах від 7-11%.
    3. Налагодження стабільного каналу лідів з Google карт - з нуля на початку роботи до 100-150 дій в профілі за місяць.
    4. Отримано 80 відгуків від реальних клієнтів з середньою оцінкою 4,9.
    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
  • Аудит контекстної реклами для виробництва дитячих майданчиків

    Контекстна реклама
    Клієнт - компанія з виробництва дитячих майданчиків, вуличних тренажерів та плитки з резинової крихти.

    Завдання:
    У клієнта працювала реклама в Google Ads, яку він налаштовував своїми силами, але результат його не влаштовував. Потрібно зробити аудит рекламних кампаній та виправлення помилок.
    Ціль:
    У клієнта основні замовлення були в сегменті В2В - це тендери та прямі продажі. Потрібні нові клієнти з інтернет-реклами в сегменті В2С та В2В.

    Що було зроблено:
    1. Детальний аудит рекламного акаунту;
    2. Аналіз пошукових термінів за минулі періоди та формування списків мінус-слів;
    3. Коригування налаштувань кампаній (ціль, мережі, странтегії призначення ставок і тп.);
    4. Створення додаткових рекламних кампаній;
    5. Створення кампанії ремаркетингу;
    6. Інші правки...;
    7. Ведення реклами в продовж 3-х місяців (далі клієнт цим займався самостійно).

    Результат моєї роботи:
    1. Вартість конверсії зменшилась з 3000 грн до 700 грн. Враховуючи середній чек замовлень, такий показник цілком влаштовував клієнта;
    2. Більше ніж в 3 рази виросла кількість конверсій (дзвінки/заявки), а коєфіцієнт конверсії з реклами зріс з 0,31% до 3,47%.
    3. При цьому бюджети на рекламу зменшились на 20%;
    4. У клієнта збільшились продажі плитки з резинової крихти в сегменті В2С та дитячих майданчиків в сегменті В2В.
    #контекстнаяреклама
    #интернет-реклама
  • Таргетована реклама для соціального проекту

    Реклама у соціальних медіа
    Проведення іміджевої рекламної кампанії для популяризації Києва як туристичного міста в Україні та за кордоном
    Гео-покриття:
    1) Регіони України;
    2) Скандинавські країни (Данія, Ісландія, Норвегія, Фінляндія)- літня кампанія;
    3) Туреччина, ОАЕ, Катар, Саудівська Аравія - осіння кампанія.
    Вид конверсії - перехід на сайт.
    #таргетированая реклама
    #таргетинг
    #facebook
    #instagram

Відгуки та компліменти про виконані проєкти 1

Якість
Професіоналізм
Вартість
Контактність
Терміни

Хороший спеціаліст . Визначте, як і як працює реклама.

Активність

  Останні ставки 10
Перенести кампанію
800 UAH
Потрібна контекстна реклама гугл для сайту візитки (Виклик сантехніка)
2500 UAH
Налаштування рк Performance Max
2000 UAH
РК для сайту
3000 UAH
Налаштування і супровід контекстної реклами.
3000 UAH
Шукаємо спеціаліста по Google Ads для постійної співпраці
5000 UAH
Продаж модульних будинків через інтернет
8000 UAH
Google Maps
1000 UAH
Аудит контекстної реклами в Google
2000 UAH
PPC спеціаліст
5000 UAH