Reklama dla małej firmy handlowej
Klient - bazy materiałów budowlanych w m.Łukasz
Zadaniem i celem klienta jest uzyskanie linków za pośrednictwem strony internetowej za pomocą reklamy kontekstowej.Do tej pory klient umieścił ogłoszenia na olx.ua i innych portalach.Koszt instalacji powinien być minimalny.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa witryny, na podstawie której wyniki zostały napisane dla twórców witryny w celu wprowadzenia zmian w celu poprawy konwersji.2 .Tworzył i zoptymalizował konto w Google My Business (geo-matka na mapach Google).3 .Aby zmniejszyć wartość ustawień, utworzono tylko jedną kampanię reklamową z poszczególnymi grupami reklam na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odcisków) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Na ekranie można zobaczyć ogólne wskaźniki reklamy za 3 miesiące od 01.06.2022 do 31.08.2022.
Wynik na przykładzie sierpnia 2022:
- Średnia CTR ogłoszeń - 27,24%;
- współczynnik konwersji - 9,76%
- CPA (średnia cena konwersji) - 53,00 UAH;
- liczba konwersji - 112;
(Klient, niestety, nie podał dokładnych informacji o tym, ile rzeczywistych klientów otrzymano z konwersji, ale około 50% przepływów zostało przekształcone w zamówienie.Średni czek zamówienia 1400 UAH (bez uwzględnienia wartości dostawy).- CAC (cena zaangażowania jednego klienta) - 128 UAH (ochody na reklamę + cena moich usług / liczba klientów);
- ROMI: 78 400 - 7 140 / 7 140 * 100 = 998%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał zamówienia w wysokości 9 980 UAH w swoim biznesie.#Reklama kontekstowa
#Reklama internetowa
Zadaniem i celem klienta jest uzyskanie linków za pośrednictwem strony internetowej za pomocą reklamy kontekstowej.Do tej pory klient umieścił ogłoszenia na olx.ua i innych portalach.Koszt instalacji powinien być minimalny.Co zostało zrobione.1 .Analiza marketingowa witryny, na podstawie której wyniki zostały napisane dla twórców witryny w celu wprowadzenia zmian w celu poprawy konwersji.2 .Tworzył i zoptymalizował konto w Google My Business (geo-matka na mapach Google).3 .Aby zmniejszyć wartość ustawień, utworzono tylko jedną kampanię reklamową z poszczególnymi grupami reklam na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odcisków) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Na ekranie można zobaczyć ogólne wskaźniki reklamy za 3 miesiące od 01.06.2022 do 31.08.2022.
Wynik na przykładzie sierpnia 2022:
- Średnia CTR ogłoszeń - 27,24%;
- współczynnik konwersji - 9,76%
- CPA (średnia cena konwersji) - 53,00 UAH;
- liczba konwersji - 112;
(Klient, niestety, nie podał dokładnych informacji o tym, ile rzeczywistych klientów otrzymano z konwersji, ale około 50% przepływów zostało przekształcone w zamówienie.Średni czek zamówienia 1400 UAH (bez uwzględnienia wartości dostawy).- CAC (cena zaangażowania jednego klienta) - 128 UAH (ochody na reklamę + cena moich usług / liczba klientów);
- ROMI: 78 400 - 7 140 / 7 140 * 100 = 998%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał zamówienia w wysokości 9 980 UAH w swoim biznesie.#Reklama kontekstowa
#Reklama internetowa