Ustawienie i prowadzenie reklamy dla szkoły motoryzacyjnej w Kijowie
Szkoła samochodów w M.Kijów i przedmieści (sieć z 2 szkół samochodowych).Zadaniem i celem klienta jest audyt strony internetowej, aktywność reklamową klienta.Ustawienie i prowadzenie reklamy.Co zostało zrobione.Decydują się nie zoptymalizować istniejących narzędzi, ale tworzyć wszystko od zera (strona, kontekstowa reklama itp.)1 .Analiza marketingowa strony, na podstawie której podjęto decyzję o utworzeniu nowej strony internetowej.2 .Optymalizował rachunki w Google My Business (geo mapy Google) dla każdej szkoły samochodowej.3 .Ustawiono kontekstową reklamę po 2 kampaniach na każdą szkołę:
- Kampania w słowach kluczowych + geo-nazwa, pokazy na cały Kijów i pobliskiego przedmieścia;
- Kampania z "gorącymi" słowami kluczowymi z pokazami w promieniu 3 km od szkoły.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odbiór informacji zwrotnych) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Wynik mojej pracy.Na zakończeniu pokazany jest wynik reklamy w ciągu 4 miesięcy od 01.05.2022 do 31.08.2022.
Wynik na przykładzie lipca 2022:
- Średnia CTR ogłoszeń - 20,96%;
- współczynnik konwersji - 15,92%
- liczba konwersji - 103;
CPA (średnia cena konwersji) = 103 UAH;
- Odbiór klientów - 21
- ROMI (coefekt zwrotu inwestycji marketingowych): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał dochód 16 600 UAH.Dodatkowo w tym projekcie wykonano:
- Tworzenie nowej strony internetowej na stronie Tilda: https://rozvytok-avto.com/
- optymalizacja SEO strony internetowej;
- Tworzył biuro reklamowe w Facebook Ads Manager, utworzył zachowane odbiorców i 1 kampanię reklamową.Następnie klient samodzielnie zajmował się reklamą ukierunkowaną.#Reklama kontekstowa
#Reklama internetowa
# Internetowy handel
#gugladwards
Strona GoogleAdWords
#komercja
- Kampania w słowach kluczowych + geo-nazwa, pokazy na cały Kijów i pobliskiego przedmieścia;
- Kampania z "gorącymi" słowami kluczowymi z pokazami w promieniu 3 km od szkoły.CzteryUstawione śledzenie konwersji/liderów (zwołania, zapytania z formularzy i odbiór informacji zwrotnych) w Google Analytics.PięćOpracowanie i optymalizacja kampanii reklamowych.Wynik mojej pracy.Na zakończeniu pokazany jest wynik reklamy w ciągu 4 miesięcy od 01.05.2022 do 31.08.2022.
Wynik na przykładzie lipca 2022:
- Średnia CTR ogłoszeń - 20,96%;
- współczynnik konwersji - 15,92%
- liczba konwersji - 103;
CPA (średnia cena konwersji) = 103 UAH;
- Odbiór klientów - 21
- ROMI (coefekt zwrotu inwestycji marketingowych): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%.Oznacza to, że z każdego 1000 UAH wydanego na reklamę, klient otrzymał dochód 16 600 UAH.Dodatkowo w tym projekcie wykonano:
- Tworzenie nowej strony internetowej na stronie Tilda: https://rozvytok-avto.com/
- optymalizacja SEO strony internetowej;
- Tworzył biuro reklamowe w Facebook Ads Manager, utworzył zachowane odbiorców i 1 kampanię reklamową.Następnie klient samodzielnie zajmował się reklamą ukierunkowaną.#Reklama kontekstowa
#Reklama internetowa
# Internetowy handel
#gugladwards
Strona GoogleAdWords
#komercja