Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak

Налаштування і ведення реклами для лабораторії сертифікації авто

Клієнт - лабораторія з надання послуг по сертифікації та техогляду авто, тахосервіс.

Завдання та цілі клієнта - налагодити стабільний потік лідів через сайт за допомогою контекстної реклами.

Що було зроблено.
1. Маркетинговий та технічний аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.

2. Створив та оптимізував обліковий запис в Google (гео-мітка на Google картах).

3. Налаштував окремі рекламні кампанії для кожної окремої послуги, покази в радіусі 5 км від лабораторії.

4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.

5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

Результат моєї роботи.
На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
Середні результати за весь період:
- Середній CTR оголошень - 14,23%;
- Коефіцієнт конверсії - 11,27%
- CPA (середня ціна конверсії) - 155 грн;
- Кількість конверсій - 411.
- Отримано нових клієнтів - 247 (не менше 60% конверсій трансформується в клієнтів);
- CAC (вартість залучення одного клієнта) - 289 грн (витрати на рекламу + вартість моїх послуг / кількість клієнтів).
- ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 580 900* - 71 600 / 71 600 * 100 = 711%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід на 7 110 грн у свій бізнес.

Додатково мною по цьому проекту зроблено:
- Створив новий сайт на конструкторі Tilda;
- SEO-оптимізація сайту;

*вирахувано на підставі середнього чеку = 2010 грн

#контекстнаяреклама
#интернет-реклама
#интернет-коммерция
#гугладвордс
#GoogleAdwords
Деталі роботи
Додано 27 вересня 2022
301 перегляд
Фрилансер
Олександр Б.
Україна Київ  1  0

Трохи зайнятий Трохи зайнятий
1 Сейф завершений
На сервісі 9 років