Switch to English?
Yes
Переключитись на українську?
Так
Переключиться на русскую?
Да
Przełączyć się na polską?
Tak
Клієнт - база сипучих будівельних матеріалів в м. Луцьк

Завдання та цілі клієнта - отримувати ліди через сайт за допомогою контекстної реклами. До цього клієнт розміщував оголошення на olx.ua та інших порталах.
Вартість налаштування має бути мінімальною.

Що було зроблено.
1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було написано ТЗ розробникам сайту для внесення змін для покращення конверсійності.

2. Створив та оптимізував обліковий запис в Google My Business (гео-мітка на Google картах).

3. Для зменшення вартості налаштування було створено тільки одну рекламну кампанію з окремими групами оголошень по самим популярним будівельним матеріалам.

4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету) в Google Analytics.

5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.

На скріншоті дивіться загальні показники реклами за 3 місяці з 01.06.2022 - 31.08.2022.
Результат на прикладі серпня 2022:
- Середній CTR оголошень - 27,24%;
- Коефіцієнт конверсії - 9,76%
- CPA (середня ціна конверсії) - 53,00 грн;
- Кількість конверсій - 112;
(клієнт, на жаль, не надавав точної інформації про те скільки реальних клієнтів отримано з конверсій, але приблизно не менше 50% лідів трансформувалось в замовлення. Середній чек замовлення 1400 грн (без урахування вартості доставки).
- CAC (вартість залучення одного клієнта) - 128 грн (витрати на рекламу + вартість моїх послуг / кількість клієнтів);
- ROMI: 78 400 - 7 140 / 7 140 * 100 = 998%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав замовлень на 9 980 грн у свій бізнес.
#контекстнаяреклама
#интернет-реклама
Деталі роботи
Додано 19 жовтня 2022
263 перегляди
Фрилансер
Олександр Б.
Україна Київ  1  0

Трохи зайнятий Трохи зайнятий
1 Сейф завершений
На сервісі 9 років