Налаштування та ведення реклами для автошколи в м.Києві
Клієнт - автошкола у м. Києві та передмісті (мережа з 2-х автошкіл).
Завдання та цілі клієнта – аудит сайту, рекламної активності клієнта. Налаштування та ведення реклами.
Що було зроблено.
Вирішили не оптимізувати існуючі інструменти, а створити все з нуля (сайт, контекстну рекламу та ін.)
1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.
2. Оптимізував облікові записи в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної автошколи.
3. Налаштував контекстну рекламу по 2 кампанії на кожну автошколу:
- Кампанія по ключовим словам + гео-назви, покази на весь Київ та ближнє передмістя;
- Кампанія з "гарячими" ключовими словами з показами в радіусі 3 км від школи.
4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.
5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.
Результат моєї роботи.
На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
Результат на прикладі липня 2022:
- Середній CTR оголошень - 20,96%;
- Коефіцієнт конверсії - 15,92%
- Кількість конверсій - 103;
- CPA (середня ціна конверсії) =103 грн;
- Отримано клієнтів - 21
- ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід 16 600 грн.
Додатково мною по цьому проекту зроблено:
- Створив новий сайт на конструкторі Tilda: https://rozvytok-avto.com/
- SEO-оптимізація сайту;
- Створив рекламний кабінет в Facebook Ads Manager, створив збережені аудиторії та 1 рекламну кампанію. Далі клієнт самостійно займався таргетованою рекламою.
#контекстнаяреклама
#интернет-реклама
#интернет-коммерция
#гугладвордс
#GoogleAdwords
#ecommerce
Завдання та цілі клієнта – аудит сайту, рекламної активності клієнта. Налаштування та ведення реклами.
Що було зроблено.
Вирішили не оптимізувати існуючі інструменти, а створити все з нуля (сайт, контекстну рекламу та ін.)
1. Маркетинговий аналіз сайту по результатам якого було прийнято рішення створити новий сайт.
2. Оптимізував облікові записи в Google My Business (гео-мітки на Google картах) для кожної автошколи.
3. Налаштував контекстну рекламу по 2 кампанії на кожну автошколу:
- Кампанія по ключовим словам + гео-назви, покази на весь Київ та ближнє передмістя;
- Кампанія з "гарячими" ключовими словами з показами в радіусі 3 км від школи.
4. Налаштовано відстеження конверсій/лідів (дзвінки, заявки з форм та віджету зворотнього зв'язку) в Google Analytics.
5. Ведення та оптимізація рекламних кампаній.
Результат моєї роботи.
На скіншоті показаний результат реклами за 4 місяці з 01.05.2022 - 31.08.2022.
Результат на прикладі липня 2022:
- Середній CTR оголошень - 20,96%;
- Коефіцієнт конверсії - 15,92%
- Кількість конверсій - 103;
- CPA (середня ціна конверсії) =103 грн;
- Отримано клієнтів - 21
- ROMI (коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій): 240 000 - 13 600 / 13 600 * 100 = 1660%. Тобто з кожних 1000 грн, витрачених на рекламу, клієнт отримав дохід 16 600 грн.
Додатково мною по цьому проекту зроблено:
- Створив новий сайт на конструкторі Tilda: https://rozvytok-avto.com/
- SEO-оптимізація сайту;
- Створив рекламний кабінет в Facebook Ads Manager, створив збережені аудиторії та 1 рекламну кампанію. Далі клієнт самостійно займався таргетованою рекламою.
#контекстнаяреклама
#интернет-реклама
#интернет-коммерция
#гугладвордс
#GoogleAdwords
#ecommerce