Volodymyr Hutovskyi
Zaproponuj Volodymyr pracę nad swoim kolejnym zleceniem.
Ranking
Poziom znajomości języków obcych
Umiejętności i kwalifikacje
Usługi
Portfolio
-
Reklama kontekstowa dla strony sprzedaży mebli plecionych
Reklama kontekstowaO kliencie:
Klient jest producentem mebli plecionych i wyrobów z rattanu. Produkty nadają się do wyposażenia i dekoracji kawiarni, barów, restauracji, letnich tarasów, biur, domów, działek letniskowych, saun i basenów dzięki ich odporności na wysokie temperatury i wilgoć.
Klient oferuje elastyczny system rabatów, niskie ceny detaliczne, produkcję według rysunków zamawiającego oraz szybką dostawę w Ukrainie.
…
Dane wejściowe:
Strona została stworzona na konstruktorze marketplace Prom.ua.
Miesięczny budżet na reklamę - 3 000 UAH.
Geotargeting - cała Ukraina, z wyjątkiem Krymu, Doniecka i Ługańska.
Sieć - Google Ads.
Czas wyświetlania - 24/7.
Brak ograniczeń co do maksymalnej wartości zgłoszenia.
Śledzenie efektywności pracy reklamy kontekstowej według zgłoszeń, sprzedaży i połączeń.
Cel - zwiększenie rentowności strony.
Sezon za miesiąc - od marca.
Prace nad projektem
W pierwszej kolejności uruchomiono kampanie wyszukiwania. Ponieważ tutaj wymagane są minimalne wydatki czasowe, w zasadzie wystarczy po prostu włączyć kategorie i podkategorie w grupie produktów.
W ogłoszeniach skupiliśmy się na tym, że towar jest zawsze dostępny, może być dostarczany w partiach hurtowych, a wysyłka odbywa się w ciągu jednego dnia.
Razem z wyszukiwaniem, skonfigurowaliśmy i uruchomiliśmy kampanie produktowe na meble plecione i kosze z wikliny. Również na przyszłość skonfigurowaliśmy tag dynamicznego remarketingu, aby wkrótce uruchomić reklamę, która będzie pokazywać użytkownikom ogłoszenia z tymi produktami, które już przeglądali na stronie.
Co roku rola i wpływ uczenia maszynowego w reklamie kontekstowej rośnie. Kampanie, które wkrótce nie przejdą na automatyczne systemy ustalania stawek, ryzykują pozostanie na uboczu.
Dla tego trendu jest proste wyjaśnienie - człowiek nie może uwzględniać i optymalizować wszystkich czynników, podczas gdy algorytmy mogą skanować setki sygnałów przy wyborze użytkownika i podczas wyświetlania reklamy. Dlatego po miesiącu pracy "prostej" kampanii handlowej skonfigurowaliśmy "inteligentną" kampanię handlową, w której działa jedna z takich automatycznych systemów ustalania stawek. Przy czym "prostą" pozostawiliśmy do pracy równolegle z inteligentną.
Praca z kontem prowadzona była od lutego 2020 do października 2020.
W rezultacie reklama kontekstowa zapewniła:
Największą liczbę transakcji na stronie spośród wszystkich kanałów ruchu (56%)
Zwiększenie przychodu ze strony
Liczba leadów: 1366
Transakcje: 499
Zgłoszenia, oprócz transakcji: 867
Średnia cena transakcji: 49 UAH.
Średnia cena zgłoszenia: 18 UAH.
Przychód według danych ecommerce: 512 430 UAH.
Marża: 40%
Wydatki na reklamę: 24 312 UAH.
Zysk brutto: 512 430 * 0,4 = 204 972 UAH.
ROMI (zwrot z inwestycji marketingowych) według zysku brutto: (204 972 - 24 312) / 24 312 * 100% = 743%.
-
Reklama kontekstowa dla internetowego sklepu z elektroniką
Reklama kontekstowaO kliencie:
Klient zajmuje się sprzedażą elektroniki i sprzętu AGD (smartfony, laptopy, gadżety do nich oraz akcesoria mobilne). Posiada sieć filii sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy z dostawą na Ukrainie. Jest oficjalnym dystrybutorem wielu znanych marek i oferuje raty oraz kredyty na zakupy. Daje oficjalną gwarancję.
Klient zgłosił się do nas po audycie kampanii reklamowych Google Ads, w którym wskazaliśmy błędy i pokazaliśmy punkty wzrostu.
…
Dane wejściowe:
Miesięczny budżet na reklamę - 50 000 UAH;
Geotargeting - Ukraina, z wyjątkiem Krymu;
Sieć - Google Ads;
Czas wyświetlania - 24/7;
Śledzenie efektywności pracy reklamy kontekstowej według transakcji z Google Analytics.
Cel - stworzenie rentownego kanału sprzedaży oraz zwiększenie liczby transakcji.
Prace nad projektem
Stworzenie TŻ dla feedu produktów, w którym kategorie miałyby powtarzać strukturę strony. Wcześniej wszystkie produkty były w jednej kategorii i odpowiednio nie było żadnych podziałów według kampanii handlowych. Chcieliśmy podzielić kampanie handlowe według kategorii, jak na stronie.
Stworzyliśmy proste kampanie handlowe dla każdej kategorii produktów. Każdą z nich śledziliśmy i przearanżowaliśmy budżet zgodnie z liczbą sprzedaży: tam, gdzie było więcej sprzedaży - zwiększaliśmy, gdzie mniej - zmniejszaliśmy.
Uruchomiliśmy dynamiczny remarketing dla użytkowników, którzy przeglądali dany produkt. Cel - wyświetlanie naszej reklamy z tym samym i podobnymi produktami na stronach sieci kontekstowo-displayowej Google.
W planach jest stworzenie kombinowanych list według okresów świeżości na stronie i sprawdzenie, do czego to doprowadzi. Całkiem możliwe, że nie ma sensu pokazywać ludziom reklamy po liczbie dni od momentu, gdy przeglądali produkt na stronie.
Raz w tygodniu - zarządzaliśmy stawkami ręcznie w celu obniżenia kosztów potencjalnych klientów i zwiększenia wskaźnika konwersji.
Raz na 5 dni - praca z zapytaniami wyszukiwania w celu wykluczenia nieistotnych zapytań.
Po tym, jak proste kampanie handlowe osiągnęły 10 transakcji, przekształcaliśmy je w inteligentne kampanie handlowe.
Praca z kontem trwa od września 2020 roku do dziś.
W rezultacie reklama kontekstowa zapewniła:
Transakcje: 480.
Średnia cena transakcji: 209 UAH.
Wskaźnik konwersji: 0,64%.
Marża: 10%.
Wydatki na reklamę: 100 234,23 UAH.
ROMI (zwrot z inwestycji marketingowych) według zysku brutto: 844%.
-
Efektywna reklama części samochodowych
Reklama kontekstowaO kliencie:
Klient sprzedaje części samochodowe hurtowo i detalicznie z magazynu w Zaporożu w całej Ukrainie. W ofercie - części do różnych marek samochodów w niskich cenach. Firma oferuje gwarancje i sprzedaje nie tylko oryginalne części, ale także ich odpowiedniki od innych znanych marek. Asortyment produktów stale rośnie i jest aktualizowany.
Dane wejściowe:
… Miesięczny budżet na reklamę - 5 000 UAH;
Geotargeting - Ukraina, z wyjątkiem Krymu;
Sieć - Google Ads, w szczególności klient potrzebuje ustawienia kampanii produktowej;
Czas wyświetlania - 24/7;
Śledzenie efektywności reklamy kontekstowej według transakcji i połączeń z Google Analytics.
Cel - zwiększenie sprzedaży.
Prace nad projektem
Ponieważ w niektórych grupach towarowych była inna marża, wyodrębniliśmy towary tych grup do osobnych kampanii. Tak łatwiej je śledzić i istnieje możliwość szybkiej reakcji na wskaźniki oraz dostosowywania innej strategii ustalania stawek w razie potrzeby.
Następnie porównaliśmy zwykłą i inteligentną kampanię produktową, włączając je naprzemiennie przez 10 dni pracy. W rezultacie przekształciliśmy wszystkie zwykłe kampanie produktowe na inteligentne.
Uruchomiliśmy kampanię z dynamicznym remarketingiem, ale okazało się, że w obecności inteligentnej kampanii produktowej jej efektywność spada wielokrotnie: "inteligentna" również wykorzystuje zasady wyświetlania dynamicznego remarketingu, a priorytet na wyświetlenia jest u niej wyższy.
Raz w tygodniu zarządzaliśmy strategią ręcznie, aby obniżyć koszt potencjalnych klientów i zwiększyć procent konwersji, usuwając nierentowne produkty według wybranej z klientem schemy.
Praca z kontem trwa od grudnia 2020 roku do dziś.
Wynik działań reklamowych:
Transakcje 1635
Leady, oprócz transakcji: 2925 (według słów klienta, było również wiele sprzedaży telefonicznych, ponieważ przed zakupem klienci chcą uzyskać konsultację).
Średnia cena transakcji: 38,53 UAH.
Wskaźnik konwersji: 1,27%.
Przychód według danych ecommerce: 707 265,59 UAH.
Marża: 27%.
Wydatki na reklamę: 63 009,94 UAH.
Zysk brutto: 707 265,59 * 0,27 = 190 961,70 UAH.
ROMI (zwrot z inwestycji marketingowych) według zysku brutto: (190 961,70 - 63 009,94) / 63 009,94 * 100% = 203%.
Komentarz zamawiającego: "Po czterech miesiącach od uruchomienia waszej reklamy już piątą osobę szukam do pracy". Uważamy to za komplement.
-
Zwiększyliśmy liczbę leadów o 67%, mniej niż w ciągu roku
Reklama kontekstowaO kliencie:
Firma od ponad 15 lat zajmuje się dostarczaniem wyrobów gumowych i azbestowych od wiodących producentów Rosji i Ukrainy. Dysponuje magazynem z szerokim asortymentem towarów, co pozwala na realizację zamówień w najkrótszym czasie. Oferuje kwalifikowane doradztwo i dobiera wyroby, wychodząc z zadań klienta.
Dane wejściowe:
… Miesięczny budżet na reklamę: w pierwszych miesiącach wynosił 3 000 UAH, następnie zwiększono do 7 000 UAH;
Geotargeting - Ukraina, z wyjątkiem Krymu;
Sieć - Google Ads + Google Merchant;
Czas wyświetlania - 24/7;
Śledzenie efektywności pracy reklamy kontekstowej za pomocą przesłanych formularzy i połączeń z Google Analytics.
Pierwszy etap ustawienia projektu
Na pierwszym etapie stworzono kampanię wyszukiwania w Ukrainie. Zebraliśmy osobno zapytania wyszukiwania dla wszystkich reklamowanych produktów, a także uruchomiliśmy dynamiczne reklamy produktowe, aby nie przegapić możliwości wyświetlania reklamy na niskoczęstotliwościowych słowach kluczowych. Dla każdej grupy stworzono po 3 unikalne ogłoszenia.
Prace nad optymalizacją projektu
Przeprowadzono jakościową optymalizację kampanii reklamowych w celu przyciągnięcia bardziej docelowej grupy odbiorców.
Zmieniono teksty ogłoszeń. Uczyniliśmy je bardziej konkretnymi i chwytliwymi. Wskazano USP, promocje, zniżki.
Zwiększono CPC dla słów kluczowych, które dawały lepsze czynniki behawioralne.
Opracowano listę słów wykluczających. Wykluczono nierelewantne zapytania.
Zmieniono harmonogram wyświetlania ogłoszeń.
Wykorzystano korekty stawek dla urządzeń mobilnych +25.
Podsumowanie:
Wydatki na reklamę: 49 127,25 UAH.
Kliknięcia: 23 887.
Leady: 453.
Średnia cena leada: 108,44 UAH.
Współczynnik leada: 1,9%.
Po zakończeniu jedenastu miesięcy współpracy z klientem udało nam się zwiększyć liczbę nabywców o 67%. Cele, które przed nami postawiono, zostały osiągnięte: kampania reklamowa przynosi zysk w warunkach ograniczonego budżetu. Obecnie kontynuujemy pracę z kontem, skalując uzyskane wyniki.
-
Pемаркетинг Facebook dla sklepu internetowego z elektroniką
Reklama kontekstowaO kliencie
Klient zajmuje się sprzedażą elektroniki i sprzętu AGD (smartfony, laptopy, akcesoria mobilne, gadżety do nich i inne). Posiada sieć filii sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy z dostawą na Ukrainie. Jest oficjalnym dystrybutorem wielu znanych marek, oferuje raty i kredyty na zakupy, a także udziela oficjalnej gwarancji.
Klient zgłosił się do nas po audycie kampanii reklamowych Google Ads, w którym wskazaliśmy błędy i pokazaliśmy punkty wzrostu, w tym również w Facebooku.
… Dane wejściowe:
Miesięczny budżet na reklamę - 200 $;
Geotargeting - Ukraina, z wyjątkiem Krymu;
Sieć - Facebook;
Czas wyświetlania - 24/7;
Cel: Zwiększenie liczby sprzedaży.
Zadanie:
Skonfigurować rentowną reklamę na Facebooku, a następnie pracować nad jej optymalizacją;
Poprawna konfiguracja Facebook Pixel;
Konfiguracja nowego katalogu Facebook;
Połączyć Pixel i Katalog z kontem.
Pierwszy etap konfiguracji projektu
Przed konfiguracją przeprowadzono analizę grupy docelowej. Najbardziej zamożną grupą docelową według danych z Google Analytics byli młodzi ludzie w wieku 25-34 lat, niezależnie od płci. W warunkach ograniczonego budżetu podjęto decyzję, aby nie rozpraszać się i skierować budżet właśnie na tę grupę.
Skonfigurowano kampanię dynamicznego remarketingu, z targetowaniem na tych użytkowników, którzy odwiedzili określone strony witryny, ale nie dokonali zakupu w ciągu ostatnich 14 dni.
Prace nad optymalizacją projektu
Zmodyfikowano szablon ogłoszenia, czyniąc go bardziej informacyjnym
Skorygowano targetowanie na tych użytkowników, którzy odwiedzili określone strony witryny, ale nie dokonali zakupu w ciągu ostatnich 5, a nie 14 dni, i uruchomiono taką kampanię w trybie testów A/B, tym samym zwiększając ROAS.
Podsumowanie reklamy targetowanej:
Transakcje: 173
Średnia cena transakcji: 9,63 $
Wskaźnik konwersji: 0,64%
Przychód według danych ecommerce: 20 199,13 $
Marża: 10%
Wydatki na reklamę: 1 666,28 $
Zysk brutto: 2 019,91 $
ROMI (zwrot z inwestycji marketingowych) według zysku brutto: 21% (tylko według danych koszyka, nie licząc sprzedaży telefonicznej).
Po zakończeniu dziesięciu miesięcy współpracy zwiększyliśmy liczbę klientów o 42%, a przychody o 64%. Cele, które przed nami postawiono, zostały osiągnięte: kampania reklamowa przynosi zyski w warunkach ograniczonego budżetu.
-
+ 172% ruchu w ciągu 5 miesięcy
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)SEO-promocja sklepu internetowego z narzędziami ogrodowymi i budowlanymi
Prace nad promocją
Zostały poprawione nazwy kategorii. Trudno było zrozumieć z nazwy, co odwiedzający zobaczy po przejściu
…
Skonfigurowano szablon generowania metatagów dla stron kategorii i kart produktów, ponieważ te klientowskie nie odzwierciedlały ani intencji zapytania, ani konkurencyjnych zalet firmy.
Na stronie występują duplikaty tagu H1 - mogło to negatywnie wpłynąć na promocję (więcej o problemie).
W kategoriach ten błąd został naprawiony poprzez dobór odpowiednich słów kluczowych i zmianę nazw
W pozycjach towarowych dodano unikalny identyfikator po nazwie
Strona "O firmie" została zoptymalizowana (dodano nagłówki, obrazki, nieco poprawiony tekst). Przedtem strona wyglądała jak arkusz tekstu.
Została opracowana macierz sezonowości, a strony do opracowania wybierano wyłącznie na podstawie danych statystycznych.
Stopniowo specjaliści zwiększali liczbę linków i przeprowadzali optymalizację stron kategorii.
WAŻNE. Klient sprawdzał każdy tekst, wprowadzał swoje poprawki, tym samym zwiększając ekspertyzę materiału. Żaden specjalista SEO, a tym bardziej copywriter, nie zna biznesu tak, jak właściciel.
Aby zrozumieć, czy strona jest promowana w odpowiednim kierunku, konieczne jest przeprowadzanie regularnej analizy. Do tych celów podłączono Google Analytics i Google Search Console.
W analityce skonfigurowano zbieranie danych o zakupach i transakcjach (e-commerce).
Firma została zarejestrowana w Google My Business. Jeśli biznes ma fizyczny adres, musi być obecny na Google Maps.
Planowe zwiększanie masy linków
Analiza zapytań generujących ruch;
Dobór zapytań do specyfikacji na zewnętrzne artykuły;
Kontrola publikacji artykułów na stronach donorów.
Równolegle na stronach kategorii sklepu internetowego dodajemy przydatne dla użytkownika materiały tekstowe i obrazy
Analiza tekstowa zapytań (objętość, odpowiednie słowa i frazy)
Dobór fraz kluczowych
Dobór słów towarzyszących
Dobór anchorów linków wychodzących
Sprawdzanie tekstu pod kątem zgodności ze specyfikacją
Sprawdzanie ortografii
Sprawdzanie unikalności
Sprawdzanie treści
Publikacja
Wymuszone ponowne indeksowanie
W wyniku promocji strony przez 5 miesięcy widzimy poprawę (w czerwcu 2021 w porównaniu z lutym 2021):
Ruch organiczny miał stopniowy wzrost (z 239 do 651 na tydzień, + 172,38% wzrostu);
Na stronę zaczęło przychodzić więcej potencjalnych klientów. O tym, że to klienci, świadczy składanie zamówień przez koszyk. Ponadto odwiedzający zaczęli bardziej aktywnie wchodzić w interakcje z informacjami kontaktowymi firmy;
Wzmocniono kontrolny profil strony: uzyskano 56 linków z 21 zaufanych donorów.
SEO to stałe, planowe podejście i jeśli występują luki w płatnościach, które powodują opóźnienia w produkcji treści i profilu linków, to wyniki są spowolnione, a w najgorszym przypadku - cofną się...
-
SEO promocja i optymalizacja strony sprzedaży opakowań z tektury
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)Prace nad optymalizacją
Podstawowy ruch na stronie wynosił 0;
Połączenie Google Analytics z Google Search Console oraz podłączenie celów do śledzenia konwersji na stronie;
Zebrano szerokie semantyczne jądro z kluczowymi zapytaniami, według których klasyfikują się konkurenci;
… Opracowano i wdrożono nową strukturę strony. Zmieniono nazwy kategorii na bardziej wysokofrequentne, zgodnie z zebranym semantycznym jądrem. Dodano nowe kategorie. Struktura uproszczona w celu zmniejszenia zagnieżdżenia; Plik nowej struktury
Stworzono matrycę sezonowości w celu określenia kategorii, które powinny być priorytetowo optymalizowane;
Matryca sezonowości jest tworzona za pomocą narzędzia Google KeyWord Planner. Z zebranej i rozdzielonej według kategorii semantyki wybieramy po jednym wysokofrequentnym kluczu, ładujemy do serwisu i otrzymujemy dane o popycie w miesiącach. Na podstawie uzyskanych danych określamy priorytetowe strony do opracowania.
Wypełnienie strony treścią;
Zgodnie z priorytetowością stron na stronie klienta opracowano specyfikację na copywriting;
Na stronę wybrano 200 odpowiednich fraz kluczowych, które odpowiadają zapytaniom odwiedzających stronę;
Do zastosowania dobierano zapytania o wysokiej, średniej i niskiej częstotliwości;
Opracowano i wdrożono schemat linkowania wewnętrznego strony;
Zamówiono, napisano i umieszczono teksty dla 29 kategorii (+2), o łącznej objętości 90 000 znaków bez spacji;
Opracowano i wdrożono metadane Title, Description oraz H1 dla zoptymalizowanych kategorii.
Liczba nowych użytkowników wzrosła o 152,37%.
Liczba sesji wzrosła o 491,74%.
Liczba transakcji wzrosła o 174,66%.
W styczniu 2022 roku liczba sesji z organicznego wyszukiwania wyniosła 9379, w porównaniu do lipca 2020 – 1585 sesji.
Obserwuje się wzrost ruchu z wyszukiwarek (dynamika ruchu w miesiącach)
Wzrosła liczba fraz kluczowych, według których klasyfikuje się strona
Obserwuje się stabilny wzrost pozycji kluczowych zapytań w wyszukiwarkach
Po zmianie struktury strony, optymalizacji kategorii, regularnym wypełnianiu treścią oraz zakupie masy linków, ruch wykazał znaczący wzrost, a co za tym idzie, dochód również wzrósł.
Aby kontynuować wzrost pozycji i ruchu, należy kontynuować prace nad stroną, zwiększać jej masę linków, uzupełniać treść, pracować z semantycznym jądrem.
-
SEO-audyt i promocja sklepu internetowego na rynku USA
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)Usługa
Profesjonalna analiza i kompleksowe badanie strony internetowej sklepu internetowego, polegające na określeniu błędów technicznych, potencjału i słabych punktów. Po analizie - kompleks działań z zakresu SEO optymalizacji i promocji dla maksymalnej efektywności na rynku USA.
Cel
… Zidentyfikować przyczyny, dla których strona traci pozycje mimo promocji, oraz opracować strategię powrotu do pozytywnej dynamiki kluczowych wskaźników.
Strona przed rozpoczęciem prac
Prace nad projektem rozpoczęły się od dokładnej analizy strony i zbierania informacji od klienta. W trakcie oceny odkryliśmy oznaki afiliacji u klienta: jeszcze 4 strony w tej samej tematyce, o podobnych nazwach, domenach i praktycznie identycznej linii produktów. Zbiegały się dane kontaktowe, szablony stron serwisu.
Krótko mówiąc: w "oczach" wyszukiwarek afiliaci to grupa stron, które mają szereg podobnych cech (te same kontakty, analogiczne dane prawne, podobny design i struktura itp.), które są tworzone przez jednego właściciela w celu zajęcia większej liczby pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonych zapytań. Jeśli Twoja strona ma wiele podobnych cech z innymi, wyszukiwarki mogą uznać ją za afiliata, co najprawdopodobniej wpłynie na jej ranking.
Prace w ramach projektu
W ramach promocji strony wybrano strategię, która obejmowała pracę nad głównymi kategoriami treści oraz pozyskiwanie jakościowych linków. To ważne aspekty SEO, które pomagają poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach.
Na początku 2023 roku Google wydał aktualizację algorytmu, co spowodowało znaczne obniżenie pozycji większości stron klienta. Jednak strona, którą promowaliśmy, nie doznała istotnych strat. To wyjaśnia się tym, że w momencie aktualizacji zdążyliśmy już przeprowadzić prace nad około 20 kategoriami, napisać 6 jakościowych artykułów blogowych oraz pozyskać 25 jakościowych linków.
Strona po naszym interwencji
Od maja 2023 roku obserwuje się pozytywną dynamikę rozwoju strony, przeszła ona od etapu stagnacji do aktywnego wzrostu.
Obecnie strona nadal stabilnie zwiększa swoje pozycje, co jest dobrym wskaźnikiem efektywności strategii SEO.
Warto zauważyć, że obecnie strona skutecznie konkuruje z takimi światowymi gigantami jak Ebay i Amazon, zajmując miejsca w TOP-10 dla kluczowych zapytań.
-
SEO-promocja sklepu internetowego z instrumentami muzycznymi
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)Optymalizacja i promocja młodej strony w konkurencyjnej niszy.
Kiedy strona trafiła w nasze "ręce", była prawie "niewidoczna" dla wyszukiwarek. Profil linków był pusty, a ranking domeny wynosił zero. Z takimi wskaźnikami niemożliwe jest uzyskanie dobrego ruchu od zainteresowanych użytkowników, nawet nie patrząc na pewną liczbę zaindeksowanych stron. Dlatego projekt wymagał kompleksowej pracy nad optymalizacją i promocją.
Prace nad projektem
… W ramach promocji strony wybrano strategię, która obejmowała pracę nad głównymi kategoriami treści oraz zakup jakościowych linków. Przeprowadziliśmy następujące prace:
Kompleksowa analiza strony, w tym ręczne badanie struktury, analiza raportów dotyczących promocji, ocena początkowego stanu promocji.
Treść i semantyka: prace obejmowały tworzenie i analizę treści dla stron docelowych, dobór fraz kluczowych, sprawdzenie unikalności i umieszczanie treści.
Promocja linków: przeprowadzono analizę linków zewnętrznych i wewnętrznych, w tym sprawdzenie anchorów, badanie naturalnych linków, opracowanie strategii zwiększenia masy linkowej.
Na każdym etapie prowadzono analitykę i raportowanie. Monitorowaliśmy zachowanie użytkowników, ich ścieżki po stronie oraz analizowaliśmy konwersję. Proces ten obejmował również analizę wskaźników efektywności promocji i ruchu.
Szczegóły osiągnięć
W ciągu 27 miesięcy zbudowaliśmy szeroki profil linków, zwiększyliśmy liczbę zewnętrznych linków i donorów.
Zakup jakościowych tematycznych linków na zasobach artykułowych oraz nacisk na pozyskiwanie linków z autorytatywnych i odpowiednich stron internetowych przyniósł swoje owoce. Ranking domeny wzrósł do 15, co jest bardzo dobrym wynikiem dla stosunkowo młodego niszowego sklepu internetowego. Widoczność strony wzrosła z prawie zera do 2,21. Oznacza to, że strony sklepu zaczęły aktywnie pojawiać się w wynikach wyszukiwania.
Dzięki temu, że dodaliśmy wiele nowych zoptymalizowanych materiałów, które odpowiadają zainteresowaniom docelowej grupy odbiorców, strona zaczęła się rankować na znaczną liczbę nowych fraz kluczowych. Początkowe 1043 zapytania przekształciły się w 75089.
Wyszukiwarki teraz widzą i indeksują prawie 5 razy więcej stron strony. Jeśli wcześniej w indeksie było 2990 stron, to teraz jest ich 14 600.
- Liczba odwiedzających stronę wzrosła o 112%.
- Całkowita liczba sesji wzrosła o 113%. Oznacza to, że odwiedzający spędzają więcej czasu na stronie, przeglądają więcej stron i wchodzą w interakcje z treścią.
- Na stronę przybyło 19,1 tys. nowych użytkowników. To o 130% więcej niż rok temu.
- Dochód ze strony wzrósł o 87%. Nasze wysiłki w zakresie optymalizacji i promocji pozytywnie wpłynęły na wyniki komercyjne zasobu.
Na przykładzie tego projektu widzimy, jak integralne podejście do SEO-optimizacji i promocji strony może przynieść realne i odczuwalne rezultaty. Zaczynając prawie od zera, zbudowaliśmy pełnoprawny zasób z jakościową treścią, odpowiednią strukturą i dobrą widocznością w wyszukiwarkach.
-
SEO-optymalizacja i promocja internetowego sklepu samochodowego
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)Cele i zadania
Naszym celem jest osiągnięcie stabilnego i ciągłego wzrostu pozycji strony w wyszukiwarkach, zwiększając tym samym napływ docelowych, zainteresowanych użytkowników i poprawiając konwersję odwiedzających w klientów.
W lutym 2022 roku strona była już w trakcie działania. Mieliśmy już silny profil linków, wysoką widoczność w wyszukiwarkach oraz dużą liczbę zaindeksowanych stron.
…
Prace nad projektem
Przeprowadziliśmy szczegółowe badanie strony, w tym ręczną ocenę jej struktury, analizę danych dotyczących promocji. Zespół skupił się na tworzeniu i optymalizacji treści dla głównych stron, wybierając najbardziej odpowiednie słowa kluczowe. Zwracaliśmy również uwagę na analizę i poprawę profilu linków strony.
Warto zauważyć, że strategia linków była ukierunkowana na poprawę jakości zewnętrznych linków, eliminację niskiej jakości backlinków oraz skupienie się na odpowiednich i wysokiej jakości źródłach, aby wzmocnić pozycje strony w wyszukiwaniach.
Na każdym etapie przeprowadzano analizy i raportowanie. Monitorowaliśmy zachowanie użytkowników, ścieżki ich podróży po stronie oraz analizowaliśmy konwersję. Proces ten obejmował również analizę wskaźników efektywności promocji i ruchu.
Szczegóły dotyczące osiągnięć:
Zwiększyliśmy profil linków, zwiększyliśmy liczbę zewnętrznych linków i źródeł.
Podnieśliśmy ranking domeny o 3 punkty, co przyczynia się do zwiększenia zaufania do strony. Zwiększyliśmy liczbę fraz, na które strona jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania, a także liczbę stron w indeksie (+26,3%).
W tym czasie strona weszła do TOP-10 dla 28,13 tys. fraz kluczowych, a dla 2,22 tys. zajęła pierwszą pozycję w wyszukiwaniach.
Wnioski
Wybrana strategia promocji wykazała swoją skuteczność: wzrost profilu linków, zwiększenie liczby źródeł, stworzenie nowej zoptymalizowanej treści oraz poprawa rankingu domeny pozwalają nam utrzymać pozytywną dynamikę odwiedzin strony.
Strona otrzymuje dobry organiczny ruch. Wyniki świadczą o udanej optymalizacji, przyciągnięciu większej liczby użytkowników oraz osiągnięciu celów biznesowych.
-
SEO i promocja sklepu internetowego
Promocja w wyszukiwarkach (SEO)Cele i zadania
Opracowanie i wdrożenie strategii promocji, a także przeprowadzanie systematycznych miesięcznych prac nad optymalizacją strony. Naszym zadaniem jest zapewnienie widoczności zasobu w wynikach wyszukiwania oraz przyciągnięcie docelowej grupy odbiorców, gotowych do zakupów.
W grudniu 2018 roku strona praktycznie nie pojawiała się w wynikach wyszukiwania, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę pusty profil linków i zerowy ranking domeny. Projekt wymagał kompleksowej pracy nad optymalizacją i promocją.
…
Prace nad projektem
Wybór strategii: główny nacisk położono na przetwarzanie kluczowych sekcji treści oraz przyciąganie jakościowych linków zewnętrznych. Takie podejście sprzyja poprawie widoczności strony w wyszukiwarkach.
Dogłębna analiza strony: przeprowadzono szczegółowe badanie zasobu — od jego struktury po raporty SEO, aby ocenić początkową pozycję w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja treści: wykonano optymalizację OnPage, w tym pracę z meta-tagami, nagłówkami, treścią tekstową i graficzną. Zadaniem było zapewnienie unikalności i zgodności materiałów z kluczowymi zapytaniami. Następnie rozszerzyliśmy zbiór indeksowanej treści, dodając nowe materiały i poprawiając istniejące.
Opracowanie strategii linków: naszym celem było pozyskanie jakościowych linków zewnętrznych z autorytatywnych zasobów. Ten etap odgrywa kluczową rolę w umacnianiu pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Na wszystkich etapach prac uważnie śledziliśmy aktywność odwiedzających, badaliśmy ich interakcje z treścią oraz monitorowaliśmy wskaźniki konwersji. To dało nam zrozumienie efektywności naszego podejścia i pozwoliło na bieżąco dostosowywać strategię promocji.
Szczegóły osiągnięć
Zbudowaliśmy jakościowy profil linków, zwiększyliśmy liczbę linków zewnętrznych i darczyńców.
Zakup jakościowych tematycznych linków na zasobach artykułowych oraz praca z treścią przyniosły swoje rezultaty. Ranking domeny wzrósł do 31, co jest dość dobrym wynikiem. To wskazuje, że strona ma pewną autorytetność i zaufanie w sieci. Widoczność strony wzrosła z praktycznie zerowej do 3,16. Oznacza to, że strony sklepu zaczęły aktywnie pojawiać się w wynikach wyszukiwania.
Dzięki temu, że dodaliśmy wiele nowych zoptymalizowanych materiałów, które odpowiadają zainteresowaniom docelowej grupy odbiorców, strona zaczęła rankować na znacznie większą liczbę nowych fraz kluczowych. Początkowe 1258 zapytań przekształciło się w 70407.
Wyszukiwarki teraz widzą i indeksują prawie 76 razy więcej stron strony. Przy tym strona rankuje w TOP-10 dla 10,6 tys. fraz kluczowych, a dla 2 tys. fraz zajmuje pierwsze miejsce.
Tak, tylko w ciągu ostatniego roku udało nam się zwiększyć liczbę odwiedzających stronę o prawie 40%. Przy tym rentowność sklepu internetowego wzrosła dwukrotnie, co oznacza, że nie tylko liczba, ale i jakość ruchu stała się wyższa. W ten sposób systematyczna praca nad SEO nie tylko przyciąga więcej odwiedzających na stronę, ale także czyni ich bardziej zainteresowanymi i gotowymi do zakupów.
Systematyczne i regularne SEO jest gwarancją udanej i długotrwałej obecności strony w Internecie. Takie podejście wymaga nie tylko inwestycji, ale i czasu, ale wyniki dowodzą, że są one uzasadnione.
Aktywność
| Ostatnie oferty 10 | Budżet | Dodana | Terminy | Oferta | |
|---|---|---|---|---|---|
|
Potrzebny specjalista Google Ads (PPC) na rynek amerykański
1229 PLN
|
|||||
|
Ustawienie kampanii reklamowej Google Ads
1018 PLN
|
|||||
|
Skonfigurować reklamę Google Ads
820 PLN
|
|||||
|
Ustawienie kampanii reklamowej Google Ads, Przeróbka mebli
492 PLN
|
|||||
|
Ustawienia reklamy Google Zakupy
738 PLN
|
|||||
|
Jednorazowo Stworzyć Ustawić kampanie reklamowe (Facebook/Instagram + Google Ads)
1639 PLN
|
|||||
|
Korekta pracy GoogleAds
656 PLN
|
|||||
|
Szukamy specjalisty ds. reklamy kontekstowej
656 PLN
|
|||||
|
Ustawienie reklamy Google Ads (Wyszukiwanie + Kampania handlowa)
902 PLN
|
|||||
|
Ustawienie i uruchomienie kampanii reklamowych Google Ads (b2b/usługi magazynowe)
1311 PLN
|