Yaroslav Yasnohorodskyi
1 rok temu
wiek 27 lat
w Serwisie 6 lat
Ranking
Umiejętności i kwalifikacje
Design i sztuka
Outsourcing i konsulting
Praca z tekstami
Portfolio
-
987 PLN Case „Mój biznes towarowy”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
Właścił zakupiony towar w wysokości 6000 dolarów
Nauczyłem się tworzyć lądowe strony na tildę.
… Połączenie systemu SRM na Tildę
Naucz się dostosowywać ruch
Sprzedaż z witryny w postaci liderów
Nauczyłem się tworzyć lody.
Nauczyłem się słuchać ciepłych łokci.
Tworzył stronę Instagram
Tworzy własną ekologiczną paczkę towarową
Tworzy aktualne story
Rysuje logo
Wyobraź sobie twórczość reklamową.
Wynik
Reklama ukierunkowana
- okres
2.08.2019 - 27.11.2019
- ogólny zakres kampanii reklamowej
386 177
- wyświetlono reklamę
583 580
- zakupy z witryny
54
Zakup na Instagramie (bezpośrednio)
47
- zakupy osobiste z rąk
19
- docelowych liderów
153
Koszt przyciągania klienta docelowego (CPL)
1.3 dolarów
-
987 PLN „Muziki XXI wieku”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
Wprowadzono pełną szufladę do promocji
Strategia promocji na 6 miesięcy
… Określ dokładne zadania konta
Zakończyły się zapotrzebowanie na CAA i ZCA
Strategia treści i plan treści w trzech językach
„Tone of Voice”
Rozszerzenie formatu IGTV
Sprzedaż bezpośrednia od pierwszego dnia startu
Wzrost i liczba klientów
Diferencje na rynku
Przekształcone recenzje
Aktualizacja aktualnych historii
Tworzenie unikalnej stylistyki strony w postaci strony
Wzrost zaangażowania za pośrednictwem reklam ukierunkowanych
Ustawienie i prowadzenie reklamy ukierunkowanej
Istnieją hipotezy na temat działań, które przynoszą pieniądze
Tworzenie i realizacja hipotez reklamowych
Stworzyliśmy tz dla TickTok
Wykonawca CTA*
Wnioski do strony internetowej
Optymalizowana strona internetowa i pierwsza strona w postaci strony
Umieszczone ustawienia Google Maps
-
822 PLN „Rozwój strategii komunikacji”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Co zostało zrobione
Głębokie analizy infopolu wykazały, że wszyscy, którzy są bardzo ściśle powiązani z przemysłem skryptów prowadzą sieci społecznościowe
ze względu na stan "potrzebny" - około 75%. W końcu handel, networking w krypto, IT i blockchain branż interesują
… Tylko w ciasnych kręgach z publicznością bardziej świadomą.
8 lutego 2021 roku Tesla zmieniła swoją politykę inwestycyjną.
Polityka, w której wyjaśniono, że przez pewien czas gromadziły w Bitcoin sumę w
1,5 mld dolarów.
Przeprowadzono audyt konta i konkurentów.
Współczesny system segmentacji CA jest zaproponowany według kluczowych czynników wyboru.
Zbudowany jest czwarty system interakcji z podmiotami.
Proponowana jest strategia zawartości z uwzględnieniem przeprowadzonego badania.
+ Motywy wyboru
+ Pierwsze myślenie
+ Plan pracy
-
1234 PLN „Koreańskie samochody pod kluczem”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
Strona na Instagramie i Facebooka
Opublikowano Instagram
… Tworzenie pełnej wizji
Przygotowaliśmy stronę do ruchu
Tworzymy stronę i optymalizujemy ją.
Ustawienie systemu SRM na Tildie
Tworzone reklamy
Ustawienie i prowadzenie kampanii reklamowej
Wynik
Reklama ukierunkowana
- ogólny zakres kampanii reklamowej
259 584
- wyświetlono reklamę
441 211
- docelowych liderów
140
Średni czek na lidę
250 $ = 18 413 rubli
Koszt przyciągania klienta docelowego (CPL)
2.8 $ = 206 rubli
-
987 PLN „Sportowy maraton od osobistej marki”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
Zostało wydanych 39 postów
Tworzone 2 pełne wizualizacje
… Diferencje na rynku
Dodatkowo przygotowywane recenzje
Zebrane recenzje z maratonu
Aktywne prowadzenie rozmów Telegram
Zbiór komentarzy (odpowiedzi i wyniki)
Zbiór sprawozdań
Wprowadzono wysokiej jakości monitoring marki
UGC
Aktywizacja kanału IGTV
Historia zawartości
-
987 PLN Case „Studio Piękności”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
Zostało wydane 73 stanowiska.
Konto przemianowe = różnicowanie rynku
… Aktualizacja aktualnych stores
Tworzenie osobistego filtra Instagram (maska)
Nowy format ton of voice
Optymalizowana strona wysyłki w kierunku specjalisty SMM
2 sesje fotograficzne w salonie
Wykonane zadania techniczne do sesji fotograficznej
Ustawienie i prowadzenie kampanii reklamowej
Tworzyły kreatywne reklamy
Zwiększono LTV-klienta za pomocą codziennego postu, offera i
Kopiowanie
Kilka Giveaway
Przed rozpoczęciem pełnej promocji zarejestrowano 9 stanowisk na zasadzie
"Landing Page" i już w pierwszym dniu otrzymali rekordy
Reklama ukierunkowana
Wynik
- okres
7.10.2020 - 14.10.2020
- ogólny zakres kampanii reklamowej
86 176
- wyświetlono reklamę
130 766
- zakupy
50 (średni czek 500 UAH) - 1350 rubli
Średnia cena zakupu
5-8 $ = 368 - 590 rubli
- docelowych liderów
60
Średni czek na lidę
350 UAH - 928 rubli
Koszt przyciągania klienta docelowego (CPL)
3,5 $ = 258 rubli
Teraz przyjrzyjmy się specyfikacji bioty przemysłu.Potrzebujemy liczb i ich mocy.
W okresie kampanii reklamowej otrzymaliśmy 60 celowych wniosków o średni czek 350 UAH i 50 zakupów o średni czek 500 UAH.Mamy 11 miesięcy, ponieważ w 1 miesiącu odbyła się kampania reklamowa, kiedy kupujący będą wracać do tego salonu.Średnia LTV w bucie przemysłu 10 miesięcy (w przypadku, gdy kupujący nie zmieniają miejsca zamieszkania)
Mamy: (12 miesięcy)
11 miesięcy
60 lydów - 350 UAH - 928 rubli
50 zakupów - 500 UAH - 1350 rubli
1 osoba w ciągu 11 miesięcy zarabia salon - 3850 UAH = 10 200 rubli.*Otrzymaliśmy 60 lydów = 3850 * 60 = 231 000 UAH = 612 000 rubli
1 osoba w ciągu 11 miesięcy zarabia salon według średniego czeku = 5500 UAH = 14 570 rubli
*Otrzymaliśmy 50 zakupów = 5500 UAH * 50 = 275 000 UAH = 727 494 RUB
Koszty kampanii reklamowej wynoszą 211 $ = 5867gn = 15 542 rubli
-
987 PLN Case "+12 274 subskrybentów za 0,30 UAH" Osobista marka
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
W okresie promocji dokonano:
… Zostało wysłane 67 postów z wezwaniem do działania
Zmiana profilu kapelusza
Wyświetlone Highlights
Zebrane i zebrane wszystkie operacje celne
Stworzona maska osobista
Zwiększenie organicznego zasięgu
"Język marki" "Tone of voice" poprzez uczciwość i odkrycie
Opracowano i zoptymalizowano stronę ścieżką SMM-Specialist
Tworzenie nowych wiadomości e-mail na hostingu dla firmy, asystenta i osobistej marki
Wdrożone główne KPI* promocje
Poproszenie klienta na osobisty blog
Otrzymano ponad 5 wniosków bez wkładu
+12 274 subskrybentów w cenie ( CPC* ) - 0,29 UAH za 1 subskrybent
Mężczyzna odwiedził pierwszą trasę, której bardzo się boił.
Wdrożenie oferty komercyjnej w celu optymalizacji
KPI *
Key Performance Indicator (Kluczowe wskaźniki wydajności)
CPC *
Koszt za kliknięcie (Cost per click)
* uzupełnienie głównego sprawy celnej
Był też kompleks usług.
-
987 PLN Sprawa „Ustawienia celne”
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Wynik
W okresie promocji dokonano:
Zostało wysłane 63 posty z wezwaniem do działania
… Tworzenie konta z 0
Wyświetlone Highlights
Zebrane i zebrane wszystkie operacje celne
Tworzenie osobistej maski Instagram
Tworzenie „Tone of Voice” za pomocą doświadczenia
Opracowano i zoptymalizowano stronę ścieżką SMM-Specialist
Tworzenie nowych wiadomości e-mail na hostingu dla firmy, asystenta i osobistej marki
Tworzenie własnego logo
Wdrożone główne KPI* promocje
spełniony wniosek klienta na wniosek
Otrzymano ponad 5 wniosków bez wkładu
Wdrożenie oferty komercyjnej w celu optymalizacji
Połączyły reklamę docelową i otrzymały 36 aplikacji za 6,4 $
ROI = 1800%
ROMI* = 3860%
ROI (Return on Investment) to wskaźnik zwrotu wszystkich inwestycji.
ROMI (Return on Marketing Investment) – wskaźnik zwrotu inwestycji marketingowych
KPI (Key Performance Indicator) – kluczowy wskaźnik wydajności
-
1094 PLN Kompleksowe przedłużenie na Instagramie
Promocja w sieciach społecznościowych (SMM)Chcesz poświęcić czas na siebie lub rozwój biznesu?Jesteś zmęczony wieczną operacją?Czy samodzielnie przetwarzasz wnioski?Instagram nie sprzedaje?Długo piszesz posty?
Zwiększamy wskaźniki biznesowe
Integracja na Instagramie od A do Ja pod kluczem
…
Różne pakiety promocji na różne zapotrzebowania.Audyt w Internecie jest łatwy.
Przebudzenie ?Opisuję wyraźnie i wyraźnie
Pakiet konta: kapelusz profilu, aktualne historie
- pełne prowadzenie konta od A do Ja
- przygotowanie UTP (unikalnej oferty handlowej) + ofert
Tworzenie odpowiedniej strategii promocyjnej
- określenie naszych dokładnych celów
- definicja naszych „bólów” i „zadowolenia”, które ludzie otrzymują lub nie otrzymują z konta
„Legendy marki”
Przegląd naszych metod i kategorii
- wybór tematów
Przykłady zawartości
- tworzenie zawartości
- tworzenie dekompozycji
- obliczenie dekompozycji
- tworzenie hipotezy
- obliczenie hipotezy
- Tworzenie bramki sprzedaży
- generowanie pomysłów i ich wdrożenie
Analiza audycji
- określenie odbiorców, odbiorców docelowych
- poszukiwania i analizy konkurentów i wniosków o nich - optymalizujemy i wdrażamy.
- tworzenie określonej stylistyki kont (część wizualna do postrzegania konta)
Obejmuje jeszcze:
- pisanie tekstów
Wybór #
Tworzenie treści dla STORIS
- ustawienie reklamy ukierunkowanej
- ustawienie reklamy na Instagramie
Określenie najlepszego czasu na post
- określenie najlepszego czasu na transmisję bezpośrednią
- analiza każdego tygodnia na podstawie wszystkich danych w ciągu 7 dni promocji
Analiza 30 dni promocji na podstawie danych w ciągu 30 dni kalendarzowych
Analiza reklamy ukierunkowanej
Aktywność
| Ostatnie oferty 10 | Budżet | Dodana | Terminy | Oferta | |
|---|---|---|---|---|---|
|
Настройка рекламного кабинета
1025 PLN
|
|||||
|
Настройка рекламы в фейсбук / Генерация Лидов - ниша косметология
493 PLN
|
|||||
|
Настройка и ведение рекламной компании Фейсбук/Инстаграм
535 PLN
|
|||||
|
Рекламный аккаунт
41 PLN
|
|||||
|
Просування інтернет магазину прикрас
658 PLN
|
|||||
|
Требуется опытный SMM и таргетолог
1230 PLN
|
|||||
|
Нужен человек чтобы сделать Facebook lead generation
740 PLN
|
|||||
|
Аудит настройки рекламы страницы Фэйсбука
66 PLN
|
|||||
|
Targetolog do sklepu biżuterii
535 PLN
|
|||||
|
Реклама сайта
535 PLN
|