Yaroslav Yasnohorodskyi
Рейтинг
Навички та вміння
Дизайн та арт
Аутсорсінг та консалтинг
Робота з текстами
Портфоліо
-
12 000 UAH Кейс «Мій бізнес по товару»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
Реалізував закуплений товар на суму 6000 доларів
Навчався робити посадкові сторінки на тильда
… Підключив СРМ-систему на тильду
Навчився налаштувати трафік
Отримав продажі з сайту у вигляді лідів
Навчився генерувати ліди.
Навчився називати теплі ліди.
Створено сторінку Instagram
Винайшов свою особисту органічну упаковку товарів
Створення актуальних сторіс
Написав логотип
Сам фантазував рекламні творчість
Результат
Цільова реклама
- період
2.08.2019 - 27.11.2019
- загальне охоплення рекламної кампанії
386 177
- була показана реклама
583 580
Купівля з сайту
54
Покупка в Instagram (прямо)
47
Купівля особисто з рук
19
- цільові ліди
153
Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
1.3 доларів
-
12 000 UAH Кейс «Музичні інструменти 21-го століття»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
Внесли повноцінну воронку для просування
Розроблено стратегію просування на 6 місяців
… Визначити точні завдання аккаунту
Закрили потреби ЦА і ЖЦ
Створено контент-стратегія та контент-план на 3 мовах
Реформували «Tone of Voice»
Розширити формат IGTV
Отримали прямі продажі з першого дня запуску
Рост і кількість клієнтів
Диференціація на ринку
Перероблені відгуки
Реформували актуальні історії
Створена унікальна стилістика сторінки у вигляді ландінгу сторінки
Підвищена зацікавленість за допомогою цільової реклами
Налаштування та ведення цільової реклами
Створені гіпотези щодо дій, які приносять гроші
Створено і реалізовано гіпотези за рекламною кампанією
Створіли тз для тиктока
Пропрацював CTA*
Внесені права на сайт
Оптимізований сайт і перша сторінка у вигляді ландінгу сторінки
Редагувати налаштування Google Maps
-
10 000 UAH Кейс «Розвиток комунікаційної стратегії»
Просування у соціальних мережах (SMM)Що було зроблено
Глибокий аналіз інфополя показав, що всі, хто дуже тісно пов'язаний скрипто промислові керують соціальними мережами
через стан «необхідний» – близько 75%. Нарешті, торгівля, нетворкінг в крипто, IT і блокчейн індустрії цікаві
… Тільки в вузьких кругах з аудиторією більш усвідомленою.
Найбільш резонансний інфоповод відбувся 8 лютого 2021 року, коли Tesla змінила інвестиційну політику
Політика, де пояснюється, що протягом певного часу вони накопичували в біткоїні суму в
1,5 мільярда доларів.
Проведено аудит рахунків і конкурентів.
Запропонована сучасна система сегментації ЦА за ключовими факторами вибору.
Розроблена 4-та етапна система взаємодії з підписниками.
Пропонована контент-стратегія з урахуванням проведеного дослідження.
+ Мотиви вибору
+ Первинне роздуми
+ План дій
-
15 000 UAH Кайс «Автомобіль з Кореї під ключем»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
Створено сторінку в Instagram та Facebook
Опубліковано Instagram
… Створено повний візуальний
Підготували сторінку для трафіку
Створіли посадкову сторінку і оптимізували її
Налаштували СРМ-систему на тильді
Створено рекламні оголошення
Налаштування та ведення рекламної кампанії
Результат
Цільова реклама
- загальне охоплення рекламної кампанії
259 584
- була показана реклама
441 211
- цільові ліди
140
Середній чек за лідами
250 $ = 18 413 рублів
Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
2.8 $ = 206 руб
-
12 000 UAH Кейс «Спортний марафон від особистого бренду»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
Зареєстровано 39 статей
Створено 2 повноцінних візуалів
… Диференціація на ринку
Додатково оформлені відгуки
Збираються відгуки з марафону
Активне ведення Telegram розмов
Збір відгуків (відгуки та результати)
Збір звітів
Встановлено якісний брендмоніторинг
УГК
Завантажити IGTV канал
Історія Контент
-
12 000 UAH Кейс «Студія красоти»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
Зареєстровано 73 посади
Переоформлений рахунок = диференціація на ринку
… Оновлено актуальні сториси
Створено особистий інстаграм-фільтр (маска )
Реформували і затвердили новий формат tone of voice
Оптимізована посадова сторінка за напрямками смм-спеціаліста
Проведено 2 фотосесії в салоні
Створено технічні завдання для фотосесії
Налаштування та ведення рекламної кампанії
Створюють рекламні творчість
Підвищили LTV-клієнта за допомогою щоденного постінга, офферів і
Копірайтинга
Проведено кілька Giveaway
Перед початком повного просування оформили 9 посад за принципом
«landing page» і вже на перший день отримали записи
Цільова реклама
Результат
- період
7.10.2020 - 14.10.2020
- загальне охоплення рекламної кампанії
86 176
- була показана реклама
130 766
- Купівля
50 (середній чек 500 грн) - 1350 руб
Середня ціна покупки
5-8 $ = 368 - 590 руб
- цільові ліди
60
Середній чек за лідами
350 грн - 928 руб
Вартість залучення цільового клієнта (CPL)
3,5 $ = 258 рублів
Тепер давайте подивимося на специфіку буті промисловості.Для цього нам потрібні цифри і їхня сила.
За період рекламної кампанії ми отримали 60 цільових заявок з середнім чеком 350 грн і 50 покупок з середнім чеком 500 грн.У нас є 11 місяців, тому що в 1 місяці була проведена рекламна кампанія, коли покупці будуть повертатися в цей салон.Середній LTV в буті промисловості 10 місяців (якщо покупці не змінюють місце проживання)
Ми маємо: (12 місяців)
11 місяців
60 лідів - 350 грн - 928 руб
50 покупок - 500 грн - 1350 рублів
1 людина протягом 11 місяців заробляє салон - 3850 грн = 10 200 руб.*Ми отримали 60 лідів = 3850 * 60 = 231 000 грн = 612 000 руб
1 людина протягом 11 місяців заробляє салон за середнім чеком = 5500 грн = 14 570 руб
*Ми отримали 50 закупівель = 5500 грн * 50 = 275 000 грн = 727 494 руб
Витрати на рекламну кампанію склали 211 $ = 5867грн = 15 542 руб
-
12 000 UAH Кейс "+12 274 підписника за 0,30 грн" Особистий бренд
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
У період просування було зроблено:
… Опубліковано 67 статей з закликом до дії
Змінено шапку профілю
Завантажити Highlights
Оформляли "Відклики" і зібрали всі виконані операції з митного оформлення
Створено особисту маску
Збільшення органічного покриття
створили «Мова бренду» «Tone of voice» через щирість і відкритість
Створена і оптимізована посадовий сторінка за напрямками SMM-спеціаліста
створені нові електронні листи на своєму хостингу для компанії, помічника і особистого бренду
Виконані основні KPI* просування
Виконаний запит клієнта за особистим блогом
отримали понад 5 заявок без $ інвестицій
+12 274 підписника за ціною ( CPC* ) - 0,29 грн за 1 підписника
Клієнт провів свій перший ефір, якого дуже боявся
Виконання комерційних пропозицій для оптимізації
КПІ *
Key Performance Indicator (Ключові показники ефективності)
ЦПК*
Cost-per-click (платити за клік)
* Доповнення основного касу з митного оформлення
Також тут був комплекс послуг.
-
12 000 UAH Каса «Тарифне оформлення»
Просування у соціальних мережах (SMM)Результат
У період просування було зроблено:
Випущено 63 положення з закликом до дії
… Створено аккаунт з 0
Завантажити Highlights
Оформляли "Відклики" і зібрали всі виконані операції з митного оформлення
Створено особисту Instagram-маску
Створено «Tone of Voice» за допомогою досвіду
Створена і оптимізована посадовий сторінка за напрямками SMM-спеціаліста
створені нові електронні листи на своєму хостингу для компанії, помічника і особистого бренду
Створено власний логотип
Виконані основні KPI* просування
Виконаний запит клієнта за заявками
отримали понад 5 заявок без $ інвестицій
Виконання комерційних пропозицій для оптимізації
Підключили цільову рекламу і отримали 36 заявок за $ 6,4
ROI = 1800 %
ROMI* = 3860%
ROI (Return on Investment) — коефіцієнт відшкодування або показник відшкодування всіх інвестицій.
ROMI (Return on Marketing Investment) — показник повернення маркетингових інвестицій
KPI* - Key Performance Indicator (Ключові показники ефективності)
-
13 305 UAH Повний розширення в Instagram
Просування у соціальних мережах (SMM)Ви хочете звільнити час для себе або розвитку бізнесу?Ви втомилися бути на вечну операцію?Ви самі обробляєте заявки?Instagram не продає?Ви довго пишете листи?
Підвищуємо показники бізнесу
Повний просування в Instagram від А до Я під ключем
…
Різні пакети просування за різними запитами.Аудит в Інтернеті – дуже простий.
Продовження ?Опишіть чітко і чітко
Пакування облікового запису: шапка профілю, актуальні історії
- повне ведення облікового запису від А до Я
- складання УТП (унікального торгового пропозиції) + офферів
Розробка цілісної стратегії розвитку
Визначення наших точних цілей
- визначення наших «болів» і «задоволення», що люди будуть отримувати або не отримувати від облікового запису
Створення «Легенди бренду»
- попередження наших методів і рубрик
Вибір тематики
Приклади контенту
- створення контенту
Створення декомпозицій
Розрахунок декомпозицій
Створення гіпотези
Розрахунок гіпотези
- створення торгової воронки
Створення ідей та їх втілення
Аналіз аудиторії
Визначення аудиторії, цільової аудиторії
- пошук і аналіз конкурентів та висновки з них - оптимізуємо і впроваджуємо.
- створення певної стилістики облікових записів (візуальної частини для сприйняття облікового запису)
Входить ще:
- написання текстів
Вибір #
Створення контенту для сторіс
Налаштування цільової реклами
Налаштування реклами в Instagram
Визначення кращого часу для посту
- визначення кращого часу для прямих випромінювань
- аналіз кожного тижня на основі всіх даних за 7 днів просування
Аналіз 30-денного просування на основі даних за 30 календарних днів
Аналіз цільової реклами
Активність
| Останні ставки 10 | Бюджет | Додано | Терміни | Ставка | |
|---|---|---|---|---|---|
|
Настройка рекламного кабинета
10 613 UAH
|
|||||
|
Настройка рекламы в фейсбук / Генерация Лидов - ниша косметология
6000 UAH
|
|||||
|
Настройка и ведение рекламной компании Фейсбук/Инстаграм
6500 UAH
|
|||||
|
Рекламный аккаунт
500 UAH
|
|||||
|
Просування інтернет магазину прикрас
8000 UAH
|
|||||
|
Требуется опытный SMM и таргетолог
12 735 UAH
|
|||||
|
Нужен человек чтобы сделать Facebook lead generation
9000 UAH
|
|||||
|
Аудит настройки рекламы страницы Фэйсбука
800 UAH
|
|||||
|
Таргетолог для магазину ювелірних виробів
6500 UAH
|
|||||
|
Реклама сайта
6500 UAH
|